|
|
|
Titel |
Digitaal DNA : hoe kunnen organisaties in de cultuursector door digitale innovatie nieuwe verdienmodellen ontdekken en ontwikkelen? |
Auteur |
A. Bilker, T. Haaxma, M. Verberk, F. van Oorschot, M. Kuiper |
Corporatieve auteur |
Cultuur-Ondernemen, Digitaal Erfgoed Nederland, New Nodes |
Plaats van uitgave |
Den Haag |
Uitgever |
Digitaal Erfgoed Nederland |
Jaar van uitgave |
2020
|
Annotatie |
19 p.
|
|
Trefwoorden |
culturele organisaties, vernieuwing, verdienmodel, internet, digitalisering, Nederland, onderzoeksrapporten (vorm) |
|
Samenvatting Cultuur+Ondernemen, DEN en New Nodes zijn eind 2019 gestart met het initiatief Digitaal DNA waarin samen met organisaties uit de cultuursector werd gewerkt aan instrumenten die organisaties helpen om zelf nieuwe verdienmodellen te ontdekken en ontwikkelen, gebruikmakend van digitale technologie. Eindpublicatie bevat de opgedane inzichten en concrete tips voor organisaties in de cultuursector om zelf te starten met het ontdekken en ontwikkelen van digitale verdienmodellen. |
|
|
|
|