dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Finnish mass media
Corporatieve auteur Official statistics of Finland
Plaats van uitgave Helsinki
Uitgever Statistics Finland
Jaar van uitgave 1994
Reeks Culture and the media ; 1994 : 1
Annotatie 292 p. : bijl., fig., tab. ; 25 cm. Met lit. opg. - Met reg.
Trefwoorden statistieken (vorm), Finland, massamedia, televisie, filmindustrie, consumenten, audiovisuele media, muziekindustrie, uitgeverijen, economie, vergelijkend onderzoek (vorm)

Niet aanwezig in deze bibliotheek. Wel bij andere bibliotheken, zie

Samenvatting
Complete description of the entire field of mass media and mass communication in Finland. The statistical analysis is organized under the following headings: mass media, economy and consumption, television, radio, phonograms, video, films, books and libraries, newspapers and magazines and government subsidies for the mass media. International comparative data. The report opens with full-length articles on film distribution channels in Europe, the impacts of the EEA agreement on audiovisual policy, the prospects for internationalization in the print media, the relationships between concentration and contents in mass media, and the use of mass media in everyday contexts.