|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Finnish mass media |
Corporatieve auteur |
Official statistics of Finland |
Plaats van uitgave |
Helsinki |
Uitgever |
Statistics Finland |
Jaar van uitgave |
1994
|
Reeks |
Culture and the media
;
1994 : 1 |
Annotatie |
292 p. : bijl., fig., tab. ; 25 cm. Met lit. opg. - Met reg.
|
|
Trefwoorden |
statistieken (vorm), Finland, massamedia, televisie, filmindustrie, consumenten, audiovisuele media, muziekindustrie, uitgeverijen, economie, vergelijkend onderzoek (vorm) |
Niet aanwezig in deze bibliotheek. Wel bij andere bibliotheken, zie![](images/worldcat.gif) |
Samenvatting Complete description of the entire field of mass media and mass communication in Finland. The statistical analysis is organized under the following headings: mass media, economy and consumption, television, radio, phonograms, video, films, books and libraries, newspapers and magazines and government subsidies for the mass media. International comparative data. The report opens with full-length articles on film distribution channels in Europe, the impacts of the EEA agreement on audiovisual policy, the prospects for internationalization in the print media, the relationships between concentration and contents in mass media, and the use of mass media in everyday contexts. |
|
|
|
|