dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Digitaal DNA : hoe kunnen organisaties in de cultuursector door digitale innovatie nieuwe verdienmodellen ontdekken en ontwikkelen?
Auteur A. Bilker, T. Haaxma, M. Verberk, F. van Oorschot, M. Kuiper
Corporatieve auteur Cultuur-Ondernemen, Digitaal Erfgoed Nederland, New Nodes
Plaats van uitgave Den Haag
Uitgever Digitaal Erfgoed Nederland
Jaar van uitgave 2020
Annotatie 19 p.
Trefwoorden culturele organisaties, vernieuwing, verdienmodel, internet, digitalisering, Nederland, onderzoeksrapporten (vorm)


Samenvatting
Cultuur+Ondernemen, DEN en New Nodes zijn eind 2019 gestart met het initiatief Digitaal DNA waarin samen met organisaties uit de cultuursector werd gewerkt aan instrumenten die organisaties helpen om zelf nieuwe verdienmodellen te ontdekken en ontwikkelen, gebruikmakend van digitale technologie. Eindpublicatie bevat de opgedane inzichten en concrete tips voor organisaties in de cultuursector om zelf te starten met het ontdekken en ontwikkelen van digitale verdienmodellen.