|
|
|
Titel |
De waarde van pop 2.0 : de maatschappelijke betekenis van popmuziek |
Auteur |
J. van Vugt |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
POPNL, Vereniging Nederlandse poppodia en festivals |
Jaar van uitgave |
2018
|
ISBN |
978-90-90306-18-6
|
Annotatie |
42 p.
|
|
Trefwoorden |
gemeentelijk beleid, culturele organisaties, ondersteuningsstructuur, popmuziek, culturele waarde, maatschappelijk belang, economisch belang, inclusiviteit, talent, poppodia, Nederland, handleidingen (vorm), adviezen (vorm) |
|
Samenvatting Handreiking aan wethouders, gemeenteraadsleden en -ambtenaren voor het voeren van goed popbeleid. Het geeft aan de hand van vier maatschappelijke waarden (culturele waarde, economische waarde, diversiteit / inclusiviteit en talentontwikkeling / educatie) uitleg op welke wijze popmuziek van waarde is en kan zijn voor gemeenten, horeca en burgers. |
|
|
|
|