dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Marketing voor de Amsterdamse Uitmarkt
K. Bosveld

In:  Tijdschrift voor marketing. 37(2002)9(sept.56-57)
M03-287
2003
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De topman en zijn marketingprincipes : aflevering 3 : Theo Roos, bestuursvoorzitter platenmaatschappij Universal music Nederland en vice-president Universal music Europa
J. Siebelink

In:  Tijdschrift voor marketing. 37(2002)9(sept.30-32)
M03-288
2003
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Elke film moet zijn eigen publiek vinden
P. van Bueren

In:  Tijdschrift voor marketing. 13 (1979) 12 (dec.3-6)
M79-001
1979
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Artisticiteit of marketing, dat is de vraag
G. Pastoor

In:  Tijdschrift voor marketing. (1997)3(mrt.22-23)
1997
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Naar de bios of voor de buis?
M. van Gisbergen, P. Ketelaar

In:  Tijdschrift voor marketing. (2001)1(jan.14-17)
M01-114
2001
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Tijdreeksenonderzoek in het Openluchtmuseum
H.J. Geerts, H.J.H. Jurgens

In:  Tijdschrift voor marketing. 28(1994)1(jan.54-57)
1994
7 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Toneelmarketing voor het voetlicht
F.P. Broere, D.P. Schuilwerve

In:  Tijdschrift voor marketing. (1986)(mei.15-20)
1986
8 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Hoe moet een marketeer omgaan met design?
E. Peelen, A.J. van Triest

In:  Tijdschrift voor marketing. 25(1991)2(feb.38-43)
1991
9 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Haal vaker een boek in huis : de wankele boekenmarkt
M. Tak

In:  Tijdschrift voor marketing. 14 (1980) 3 (mrt) 20-23
1980
10 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Marketing voor non-profit organisaties : over de grenzen van het wenselijke en haalbare
In:  Tijdschrift voor marketing. 1981, ,rt, 3-12
1981
11 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Marketing zonder kunst?
In:  Tijdschrift voor marketing. 16(1982)4(apr. 1-18)
1982