dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Festivals trekken bezoekers en sponsors : aanvullende financiering blijft nodig
I. Bos

In:  Sponsoring. 5(1993)10(okt.24-25)
1993
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Beeldende kunst ideaal voor relatiemarketing
J.W. Ebbinge

In:  Sponsoring. 2(1990)6(okt.22-23)
1990
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Classic fm wil meer zijn dan alleen een radiostation : licht-klassieke zender heeft op commercieel gebied nauwelijks concurrentie
O. Aerden

In:  Sponsoring. 7(1995)1(jan.17-18)
1995
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Moeder KPN zoekt met sponsoring vooral imagoverbetering
F. Vink

In:  Sponsoring. 8(1996)4(mei.7-8)
1996
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Holland-Sevilla
J.J. van Basten Batenburg

In:  Sponsoring. 4(1992)3(apr.30)
1992
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De prijzenjacht : inventarisatie internationale awards
P. Nouwen

In:  Sponsoring. 4(1992)4(mei/jun.22-24)
1992
7 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Niet bij gas alleen : de complexe boodschap van de Gasunie
C. Blaauw

In:  Sponsoring. 3(1991)2(apr.18-19)
1991
8 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Wie het kleine niet eert
H. Slechte

In:  Sponsoring. 2(1990/91)8(dec./jan.36)
1990
9 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De kunst van het sponsoren : Holland Festival financiële malaise te boven
R. van der Heyden

In:  Sponsoring. 2(1990)3(jun.23-24)
1990
10 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Publiek went aan sponsoring van cultuur
P.P. Verheggen, P. Swinkels

In:  Sponsoring. 6(1994)3(apr.26-27)
1994
11 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Antiekbeurzen bestrijden elkaar : haat, broedertwist en schande
B. Makken

In:  Sponsoring. 4(1992)6(sept/okt.22-23)
1992
12 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Het lelijkste eendje in de kunst : Holland festival lokt bedrijfsleven noch grote publiek
R.J. Kloppenburg

In:  Sponsoring. 4(1992)1(feb.14-17)
1992
13 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Communicatie op vier wielen
B. Vijverman, E. van Leeuwen

In:  Sponsoring. 3(1991)2(apr.26-29)
1991
14 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De graagte van het onderwijs : niet te beroerd voor shirtreclame
R. Oosterhoff

In:  Sponsoring. 3(1991)4(jun.24-25)
1991
15 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Rabobank stimuleert museumbezoek
R. Zwart

In:  Sponsoring. 2(1990/91)8(dec./jan.28)
1990
16 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Pas de deux
C. Birnie

In:  Sponsoring. 3(1991)1(feb/mrt.35)
1991
17 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   En de eerste prijs gaat naar... : is er nog ruimte voor literaire prijzen in Nederland?
H. Vlessing

In:  Sponsoring. 3(1991)3(mei.24-25)
1991
18 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Nederland bescheiden vertegenwoordigd op Expo '92 : kibbelend naar Sevilla
R. Mooij

In:  Sponsoring. 3(1991)6(sept.24-25,27-29)
1991
19 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Vlaams reuzenproject : Antwerpen culturele hoofdstad 1993
J. Middendorp

In:  Sponsoring. 4(1992)4(mei/jun.31-33)
1992
20 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Moderne structuren : non-profitinstellingen & de fiscus
W.J.D. Gohres, H.J.A. van Erp, A.E.S. van Dishoeck

In:  Sponsoring. 9(1997)7(aug.13-15)
1997