dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Creative partnerships : fundraising for short film projects
A. Kelly

In:  International journal of nonprofit and voluntary sector marketing. 6(2001)1(.9-20)
M04-143
2001
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Customers of performing arts organisations : are subscribers different from nonsubscribers?
M.S. Johnson, E. Garbarino

In:  International journal of nonprofit and voluntary sector marketing. 6(2001)1(.66-77)
M04-145
2001
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Paying the piper : a study of musicians and the music business
K. Kubacki, R. Croft

In:  International journal of nonprofit and voluntary sector marketing. 10(2005)(.225-237)
M07-224
2005
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Creative marketing strategies in small museums : up close and innovative
T. McNichol

In:  International journal of nonprofit and voluntary sector marketing. 10(2005)(.239-247)
M07-225
2005
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   The marketing/creativity interface : a cast study of a visual artist
D. O'Reilly

In:  International journal of nonprofit and voluntary sector marketing. 10(2005)(.263-274)
M07-227
2005
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Artists' attitudes to marketing : a cross-cultural perspective
K. Kubacki, R. Croft

In:  International journal of nonprofit and voluntary sector marketing. 11(2006)(.335-345)
M07-231
2006
7 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Revisiting membership scheme typologies in museums and galleries
A. Slater

In:  International journal of nonprofit and voluntary sector marketing. 9(2004)3(Aug.238-260)
M07-274
2004
8 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Marketing fine art on the Internet : issues and ideas
I. Clarke, T.B. Flaherty

In:  International journal of nonprofit and voluntary sector marketing. 7(2002)2(May.146-160)
M08-017
2002
9 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Relationship marketing, audience retention and performing arts organisation viability
R. Rentschler, ... [et al.]

In:  International journal of nonprofit and voluntary sector marketing. 7(2002)2(May.118-130)
M08-015
2002
10 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   The marketing and public relations practices of Australian performing arts presenters
H. McDonald, P. Harrison

In:  International journal of nonprofit and voluntary sector marketing. 7(2002)2(May.105-117)
M08-014
2002
11 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Arts marketing
R. Rentschler

In:  International journal of nonprofit and voluntary sector marketing. 12(2007)2(May.91-93)
M08-041
2007
12 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Creative marketing and the art organisation : what can the artist offer?
I. Fillis

In:  International journal of nonprofit and voluntary sector marketing. 7(2002)2(May.131-145)
M08-016
2002
13 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Ethnic preference for the arts : the role of the social experience as attendance motivation
B.M. Kolb

In:  International journal of nonprofit and voluntary sector marketing. 7(2002)2(May.172-181)
M08-019
2002
14 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   (Rethinking) the measurement of service quality in museums and galleries
N.G. Caldwell

In:  International journal of nonprofit and voluntary sector marketing. 7(2002)2(May.161-171)
M08-018
2002
15 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Marketing of cultural institutions in French-speaking Switzerland
F.H. Courvoisier, F-A. Courvoisier

In:  International journal of nonprofit and voluntary sector marketing. 12(2007)3(Aug.189-204)
M08-027
2007
16 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   New perspectives on arts and nonprofit marketing
L. Woodliffe, R. Bennett

In:  International journal of nonprofit and voluntary sector marketing. 12(2007)3(Aug.175-176)
M08-026
2007
17 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Step back in time and live the legend : experiential marketing and the heritage sector
D.S.R. Leighton

In:  International journal of nonprofit and voluntary sector marketing. 12(2007)2(May.117-125)
M08-043
2007
18 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Relationships among levels of government support, marketing activities, and financial health of nonprofit performing arts organizations
T.A. Kirchner, ... [et al.]

In:  International journal of nonprofit and voluntary sector marketing. 12(2007)2(May.95-116)
M08-042
2007
19 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Museum pricing : challenges to theory development and practice
R. Rentschler, A.M. Hede, T.R. White

In:  International journal of nonprofit and voluntary sector marketing. 12(2007)2(May.163-173)
M08-047
2007
20 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Rethinking arts marketing in a changing cultural policy context
H-K. Lee

In:  International journal of nonprofit and voluntary sector marketing. 10(2005)(.151-164)
M07-229
2005