dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De identiteit van het televisiepubliek : naar de articulatie van het televisiepubliek als discursief geladen betekenisveld
N. Carpentier

In:  Communicatie. 29(2000)4(.19-37)
M01-127
2000
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De fonogram-, geld- en informatiestroom in de populaire muziek-industrie (1)
G. De Meyer

In:  Communicatie. 9(1979)3(.7-16)
1979
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Recente trends in de (populaire) cultuurstudies
G. De Meyer

In:  Communicatie. 21(1992)4(feb/apr.30-48)
1992
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Communicatiewetenschap en de studie van massacultuur (II)
G. De Meyer

In:  Communicatie. 12(1982)1(lente.20-22)
1982
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De fonogram-, geld- en informatiestroom in de populaire muziek-industrie (2)
G. De Meyer

In:  Communicatie. 9(1979-80)4(.12-21)
1979
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Fictie op de Vlaamse televisie : een kwantitatief onderzoek van het aanbod, de programmering en de consumptie
D. Biltereyst

In:  Communicatie. 21(1992)4(feb/apr.1-20)
1992
7 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De cursus 'populaire cultuur' aan de Open university
G. De Meyer

In:  Communicatie. 14(1984)1(.20-25)
1984
8 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Videoclips:beeldgeworden muziek
F. de Meyer, G. De Meyer

In:  Communicatie. 14(1985)4(.20-24)
1985
9 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Film via en/of versus nieuwe media
D.de Grooff

In:  Communicatie. 14(1985)4(.17-19)
1985
10 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Televisie kijken en kabeldistributie in Leuven
C. de Meyer, G. Fauconnier, A. Hendriks

In:  Communicatie. 8 (1978) 2 (zomer) 14-30
1978
11 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De mediapolitiek in Nederland van de jaren tachtig : bewijs van weinig durf.
P. te Nuyl, F. Olderaan, K. Renckstorf

In:  Communicatie. 18(1988)3(.8-22)
1988
12 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   VTM in het cultuurdebat
G. De Meyer

In:  Communicatie. 20(1990-1991)4(.38-52)
1990
13 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Business seats bij de opera : de Nederlandse opera zoekt alternatieven op gebied van sponsorwerving
J-J. van Hasselt

In:  Communicatie. 1(1995)4(apr.14-15)
1995
14 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De monumentenvereniging zoekt nog 343.000 nieuwe leden
D. Samwel

In:  Communicatie. 1(1995)4(apr.24-26)
1995
15 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Waarom wij (niet) lezen... leesbevordering in Vlaanderen : theorie en praktijk
B. Jongen

In:  Communicatie. 22(1992-1993)3(nov/jan.35-45)
1992
16 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Popmuziek en maatschappij : omtrent de studie van de maatschappelijke betekenis van populaire muziek
W. De Rynck

In:  Communicatie. 26(1997)1(.21-47)
1997
17 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Congresbrochure van het achtse Vlaamse congres voor communicatiewetenschap : 25 jaar televisie in Vlaanderen : aanpassing op transformatie van een cultuur?
In:  Communicatie. 8 (1978) 2, 1-47
1978
18 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Armoe troef? : economische factoren in het Vlaamse televisiefictieaanbod
A. Dhoest

In:  Communicatie. 28(1999)3(sep.37-54)
1999
19 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Het MacBride rapport 'a mission impossible'
J. Servaes

In:  Communicatie. 11 (1981) 2 (zomer) 11-18
1981
20 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De niet-commerciële televisie in de Verenigde Staten
J. Coolsaet

In:  Communicatie.  8 (1978) 1, 10-14
1978