|
|
U hebt gezocht op : 'Communicatie', in de database: Volledige bibliotheekcatalogus. Gevonden resultaten: 27
|
|
1 |
|
![](images/icons/article.png) |
De identiteit van het televisiepubliek : naar de articulatie van het televisiepubliek als discursief geladen betekenisveld N. Carpentier In: Communicatie. 29(2000)4(.19-37) M01-127 |
2000 |
2 |
|
![](images/icons/article.png) |
De fonogram-, geld- en informatiestroom in de populaire muziek-industrie (1) G. De Meyer In: Communicatie. 9(1979)3(.7-16) |
1979 |
3 |
|
![](images/icons/article.png) |
Recente trends in de (populaire) cultuurstudies G. De Meyer In: Communicatie. 21(1992)4(feb/apr.30-48) |
1992 |
4 |
|
![](images/icons/article.png) |
Communicatiewetenschap en de studie van massacultuur (II) G. De Meyer In: Communicatie. 12(1982)1(lente.20-22) |
1982 |
5 |
|
![](images/icons/article.png) |
De fonogram-, geld- en informatiestroom in de populaire muziek-industrie (2) G. De Meyer In: Communicatie. 9(1979-80)4(.12-21) |
1979 |
6 |
|
![](images/icons/article.png) |
Fictie op de Vlaamse televisie : een kwantitatief onderzoek van het aanbod, de programmering en de consumptie D. Biltereyst In: Communicatie. 21(1992)4(feb/apr.1-20) |
1992 |
7 |
|
![](images/icons/article.png) |
De cursus 'populaire cultuur' aan de Open university G. De Meyer In: Communicatie. 14(1984)1(.20-25) |
1984 |
8 |
|
![](images/icons/article.png) |
Videoclips:beeldgeworden muziek F. de Meyer, G. De Meyer In: Communicatie. 14(1985)4(.20-24) |
1985 |
9 |
|
![](images/icons/article.png) |
Film via en/of versus nieuwe media D.de Grooff In: Communicatie. 14(1985)4(.17-19) |
1985 |
10 |
|
![](images/icons/article.png) |
Televisie kijken en kabeldistributie in Leuven C. de Meyer, G. Fauconnier, A. Hendriks In: Communicatie. 8 (1978) 2 (zomer) 14-30 |
1978 |
11 |
|
![](images/icons/article.png) |
De mediapolitiek in Nederland van de jaren tachtig : bewijs van weinig durf. P. te Nuyl, F. Olderaan, K. Renckstorf In: Communicatie. 18(1988)3(.8-22) |
1988 |
12 |
|
![](images/icons/article.png) |
VTM in het cultuurdebat G. De Meyer In: Communicatie. 20(1990-1991)4(.38-52) |
1990 |
13 |
|
![](images/icons/article.png) |
Business seats bij de opera : de Nederlandse opera zoekt alternatieven op gebied van sponsorwerving J-J. van Hasselt In: Communicatie. 1(1995)4(apr.14-15) |
1995 |
14 |
|
![](images/icons/article.png) |
De monumentenvereniging zoekt nog 343.000 nieuwe leden D. Samwel In: Communicatie. 1(1995)4(apr.24-26) |
1995 |
15 |
|
![](images/icons/article.png) |
Waarom wij (niet) lezen... leesbevordering in Vlaanderen : theorie en praktijk B. Jongen In: Communicatie. 22(1992-1993)3(nov/jan.35-45) |
1992 |
16 |
|
![](images/icons/article.png) |
Popmuziek en maatschappij : omtrent de studie van de maatschappelijke betekenis van populaire muziek W. De Rynck In: Communicatie. 26(1997)1(.21-47) |
1997 |
17 |
|
![](images/icons/article.png) |
Congresbrochure van het achtse Vlaamse congres voor communicatiewetenschap : 25 jaar televisie in Vlaanderen : aanpassing op transformatie van een cultuur? In: Communicatie. 8 (1978) 2, 1-47 |
1978 |
18 |
|
![](images/icons/article.png) |
Armoe troef? : economische factoren in het Vlaamse televisiefictieaanbod A. Dhoest In: Communicatie. 28(1999)3(sep.37-54) |
1999 |
19 |
|
![](images/icons/article.png) |
Het MacBride rapport 'a mission impossible' J. Servaes In: Communicatie. 11 (1981) 2 (zomer) 11-18 |
1981 |
20 |
|
![](images/icons/article.png) |
De niet-commerciële televisie in de Verenigde Staten J. Coolsaet In: Communicatie. 8 (1978) 1, 10-14 |
1978 |
U hebt gezocht op : 'Communicatie', in de database: Volledige bibliotheekcatalogus. Gevonden resultaten: 27
|
|
|