dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Steeds meer professionele aanpak in kunstsponsoring
B. van Lier

In:  Adformatie. (1989)1(5jan.16,17,19)
1989
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Doe mijn nog zo'n Heineken, mister Bond
W. Schouten

In:  Adformatie. (2001)11(15mrt.34-37)
M01-091
2001
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Functie van intermediair omstreden bij kunst- sponsoring
R. Warmerhoven

In:  Adformatie. 17(1989)22(1jun.6)
1989
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Cultureel rendement via ondernemerschap
P.H. Gons

In:  Adformatie. (2000)45(9nov.78)
2000
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Kunstsponsoring in discussie:mensen komen niet voor Heineken of Camel maar voor een artiest.
T. van Severen

In:  Adformatie. (1984)21(24mei.36)
1984
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Een reclamepaus in de renaissance of Heineken nu : het maakt voor kunstsocioloog Kempers geen wezenlijk verschil uit
T. van Severen

In:  Adformatie. (1989)3(19jan.28-30)
1989
7 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De Vos : `Kunstsponsoring consequent volhouden'
P. Janssen

In:  Adformatie. 19(1991)
1991
8 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Kunstsponsoring:een andere ingang:het cultureel bedrijfsabonnement.
In:  Adformatie. (1984)20(17mei.38)
1984
9 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   BIS maakt van het boek een medium.
In:  Adformatie. 14(1986)14(3apr.23)
1986
10 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Muziektheater:jaarlijks 280.000 bezoekers gezocht
E. Pouwels

In:  Adformatie. 14(1986)30/31(31jul.12-13)
1986
11 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Kunst en bedrijf:stichting werkt als een kunstbedrijf
T. van Severen

In:  Adformatie. 15(1987)16(23apr.40,42)
1987
12 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Aanzet tot analytische methode voor inzetten sponsoring (2 en slot)
H. van Huystee

In:  Adformatie. 14(1986)41(9okt.65)
1986
13 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Oprichting adviesbureau kunstsponsoring overwogen
In:  Adformatie. 14(1986)17(24apr.5)
1986
14 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Symposium museum en sponsoring:'Door kunst en door boter wordt Nederland groter
T. van Severen

In:  Adformatie. 14(1986)12(20mrt.47-48)
1986
15 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   BvA en Vea buigen zich over sponsoring: werkgroep in oprichting.
In:  Adformatie. 14(1986)22(29mei.1,6)
1986
16 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Grabbelen en graaien werkt averechts in kunstsponsoring : mythevorming rond creatie wegnemen
H. Hikke

In:  Adformatie. 17(1989)4(26jan.40,42)
1989
17 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Sponsors die nog mecenas zijn
L. Blankstein

In:  Adformatie. 14(1986)19(9mei.2)
1986
18 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Entreekaartje voor kunst:doelgerichte sponsoring
In:  Adformatie. 15(1987)10(12mrt.22)
1987
19 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   DE komt met koffieconcerten:de eerste kritische impressario heeft zich al gemeld
T. van Severen

In:  Adformatie. 14(1986)46(13nov.54-56)
1986
20 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Creativiteit en kwaliteit bij sponsoring steeds belangrijker:Sponcom in Cannes
B. Spaak

In:  Adformatie. 14(1986)48(27nov.54)
1986