|
|
U hebt gezocht op Uitgever: 'Tilburg university', in de database: Volledige bibliotheekcatalogus. Gevonden resultaten: 17
|
|
1 |
|
![](images/icons/book.png) |
Urban cultural policy developments in Europe : a background report E. Corijn, H. Mommaas, F. Bianchini |
1995 |
2 |
|
![](images/icons/book.png) |
Annotated bibliography compiled in connection with the conference GATT, the arts and cultural exchange between the United States and Europe, 20-21 October 1994 S. Schurink |
1994 |
3 |
|
![](images/icons/book.png) |
Heritage, culture and community : four international case studies J. Swarbrooke; ATLAS, Association for Tourism and Leisure Education, Tilburg university, Department of leisure studies |
1998 |
4 |
|
![](images/icons/book.png) |
Three rooms (and a girl) for mr. M A.Th. Benus, ... [et al.] 08-196 |
2006 |
5 |
|
![](images/icons/book.png) |
'The museum pass game and its value' revisited A. Estevez-Fernandez, P. Hamers, P.E.M. Borm; Tilburg university, CentER and Department of Econometrics and Operations Research |
2004 |
6 |
|
![](images/icons/book.png) |
Literatuursociologie H. Verdaasdonk |
1985 |
7 |
|
![](images/icons/book.png) |
Buying beauty : on prices and returns in the art market L. Renneboog, Chr. Spaenjers |
2009 |
8 |
|
![](images/icons/book.png) |
Sociale spreiding van 'kwaliteitsliteratuur' en het literair-kulturele veld : uitgangspunten van de 'Wereldbibliotheek' (1905- ) F. de Glas; Department of language and literature |
1984 |
9 |
|
![](images/icons/book.png) |
How a literary work becomes a masterpiece : [on the threefold selection practised by literary criticism] C.J. van Rees; Tilburg university |
1983 |
10 |
|
![](images/icons/book.png) |
Het informatieve gehalte van het rapport 'Het literaire boek. Schets van de stand van zaken' D.J. Tilborghs; Tilburg university |
1984 |
11 |
|
![](images/icons/book.png) |
Essays in alternative investments Chr. Spaenjers 11-310 |
2011 |
12 |
|
![](images/icons/book.png) |
De creatieve sector als inspirator : wat kunnen andere ondernemingen van de creatieve sector leren? J.A. van den Born |
2013 |
13 |
|
![](images/icons/book.png) |
Culturele pensioenen voor & van culturele ondernemers : waarom radicale design thinking oplossingen nodig zijn om culturele ondernemers een goed pensioen te bieden. J.A. van den Born, G. van der Laan, L. Wolsink |
2017 |
14 |
|
![](images/icons/book.png) |
Een andere blik : een onderzoek naar samenwerking tussen kunstenaars en het bedrijfsleven J. Wijkhuijs, K. van Vliet |
2017 |
15 |
|
![](images/icons/book.png) |
Creatief Ondernemerschaplab, jaarlijkse vragenlijst 2015 : algemene resultaten A. van Witteloostuijn, ... [et al.] |
2016 |
16 |
|
![](images/icons/book.png) |
Tilburg University, jaarlijkse vragenlijst 2016 : algemene resultaten A. van Witteloostuijn, ... [et al.] |
2017 |
17 |
|
![](images/icons/book.png) |
The creative entrepreneur : how to understand, navigate and survive the creative marketplace? J.A. van den Born |
2018 |
U hebt gezocht op Uitgever: 'Tilburg university', in de database: Volledige bibliotheekcatalogus. Gevonden resultaten: 17
|
|
|