|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
De boekenconsument in het Nederlandse taalgebied |
Auteur |
A. Grypdonck, C. van Baelen, ... [et al.] |
Uitgever |
Standaard |
Jaar van uitgave |
1984
|
ISBN |
90-02-15115-2
|
Annotatie |
Limburgs universitair centrum ; Stichting boek. Antwerpen [etc 170 p. : fig., schema ; 21 cm
|
|
Trefwoorden |
Vlaanderen, congresverslagen (vorm), Nederland, marketing, lezen, Nederlandse taal |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Met lit. opg. Bundeling van een aantal bijdragen aan het symposium `Sociale marketing voor boek en lezen in het Nederlandse taalgebied' en het symposium `De boekenconsument in het Nederlandse taalgebied'. Bevat bijdragen van onder anderen A.Grypdonck, E.Braches, C.van Baelen, W.M.de Moor en P.Berger. De lezingen zijn ondergebracht in de volgende thema's: de boekenconsument en zijn verwachtingen; de verwachtingen van de consument standpunten; sociale marketing voor boek en lezen een bijdrage tot maatschappelijke verandering; en sociale marketing als promotie van sociale verandering ten aanzien van boek en lezen standpunten. |
|
|
|
|