|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Kunst en cultuur : een passie van de lezers van Trouw, Het Parool, De Volkskrant |
Corporatieve auteur |
Perscombinatie |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
Perscombinatie |
Jaar van uitgave |
1992
|
Annotatie |
Perscombinatie advertentiebedrijf ongep. : afb., bijl., tab. ; 31 cm
|
|
Trefwoorden |
Nederland, lezen, dagbladen, dagbladen, cultuur, kunst, consumenten, public relations |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Brochure voor het werven van adverteerders in de dagbladen Parool, Trouw en de Volkskrant; de drie kranten waarvan de lezers grote interesse vertonen in kunst en cultuur. In de bijlage is cijfermateriaal opgenomen over het culturele interesseprofiel van de lezers van deze dagbladen. |
|
|
|
|