dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel PR für Kunst und Kultur : zwischen Event und Vermittlung
Auteur B. Mandel
Corporatieve auteur F.A.Z.-Institut für Management-, Markt- und Medieninformationen
Plaats van uitgave Frankfurt am Main
Uitgever F.A.Z.-Institut
Jaar van uitgave 2004
ISBN 3-89981-019-8
Annotatie 224 p. ; 21 cm. - Literatuuropgave: p. 221-223
Trefwoorden public relations, kunst, cultuur, publiekswerving, managementtheorie, Duitsland

Niet aanwezig in deze bibliotheek. Wel bij andere bibliotheken, zie

Samenvatting
Kultur-PR in der Erlebnisgesellschaft; Methoden für Kultur-PR; Kultur-PR in der Praxis: Musical (König der Löwen), Musik (Berliner Philharmoniker), Bildende Kunst (Kunstmuseum Wolfsburg), Festival (Documenta 11, Kassel und Schleswig Holstein Musik Festival, Lübeck), Kulturmedien, Soziokultur und Kinderkultur.