dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Subscribe now! : Building arts audiences through dynamic subscription promotion
D. Newman

89-225
1986
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Kunst vraagt om deelneming, betrokkenheid en inspanning : het AUB, publiekswerving en publiek
P. Hartogs; Amsterdams Uit Buro
1991
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   The arts : audience development and financial management : arts research seminar no. 6 : June 6th, 1986
Canada council
1988
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Expanding the audience for the performing arts
A.R. Andreasen
1991
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Kwantiteit of kwaliteit? : Het nieuwe publiek van Amsterdamse kunstmusea in de jaren '90 : een onderzoek naar publiekswervende aktiviteiten op basis van de WVC-museumnota `Kiezen voor kwaliteit' : Stedelijk museum, Fodor, Rijksmuseum, Rembrandthuis, Van Goghmuseum
D. Riupassa
1991
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   In dienst van de vooruitgang : mogelijkheden en moeilijkheden voor het verwerven van publiek voor hedendaagse serieuze muziek
J. Hoogervorst
1995
7 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Marketing the arts
S. Blackull, J. Meek, S. Windybank

97-336
1992
8 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Marketing the arts : a study of marketing and audience development by Austrialian arts organisations
... [et al.], G. Souter; Australia council for the arts

97-766
1997
9 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Building bridges : guidance for museums and galleries on developing new audiences
J. Dodd, R. Sandell, A. Coles; Museums & galleries commission

99-734
1998
10 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Building better relationships with schools : a guide for arts organisations
C. Rose, S. Bedell, A. Roberts; Eastern touring agency

99-395
1998
11 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   A guide to audience development
H. Maitland; Arts council of England
2000
12 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Creative interest in contemporary music : an explorative study into the potential interest of a new audience for contemporary music
K. Bouman
2000
13 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Syllabus bij de basiscursus Museum en publiek
J.-W. ter Avest, ... [et al.], B. Boersema, D. Hamerlijnck; Landelijk contact van museumconsulenten

00-683A
2000
14 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Stop re-inventing the wheel : a guide to what we already know about developing audiences for classical music
T. Baker; Association of British orchestras

01-102
2000
15 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   "Jongeren van nu, het publiek van de toekomst...!?" : een inventarisatie van de mogelijkheden van het Frans Halsmuseum te Haarlem om via het voortgezet onderwijs een jonger publiek aan te spreken
C. Nieuwenhuis
2001
16 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Op zoek naar Po(n)tentieel publiek : een publieksonderzoek in opdracht van De Pont stichting voor hedendaagse kunst
M. Brulot, S. Duimel
2002
17 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Les tarifs de la culture
F. Rouet
2002
18 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   EMAC Conference 2001 proceedings : Politics and policies for museums = Politique et gestion des musées = Politiek en beleid voor musea = Museumpolitik und management
L. Smets, S. Van den Bussche
2002
19 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Hier gebeurt het : het internet als schakel tussen musea voor beeldende kunst en een jong-volwassen publiek
M. van Schrojenstein Lantman
2003
20 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Publiek voor kwetsbaar aanbod in de art theaters
L. Ranshuysen, A. Elffers, M. Buiteman

03-442
2002