|
|
U hebt gezocht op Trefwoord: 'publiekswerving', in de database: Volledige bibliotheekcatalogus. Gevonden resultaten: 394
|
|
1 |
|
![](images/icons/book.png) |
Subscribe now! : Building arts audiences through dynamic subscription promotion D. Newman 89-225 |
1986 |
2 |
|
![](images/icons/book.png) |
Kunst vraagt om deelneming, betrokkenheid en inspanning : het AUB, publiekswerving en publiek P. Hartogs; Amsterdams Uit Buro |
1991 |
3 |
|
![](images/icons/book.png) |
The arts : audience development and financial management : arts research seminar no. 6 : June 6th, 1986 Canada council |
1988 |
4 |
|
![](images/icons/book.png) |
Expanding the audience for the performing arts A.R. Andreasen |
1991 |
5 |
|
![](images/icons/book.png) |
Kwantiteit of kwaliteit? : Het nieuwe publiek van Amsterdamse kunstmusea in de jaren '90 : een onderzoek naar publiekswervende aktiviteiten op basis van de WVC-museumnota `Kiezen voor kwaliteit' : Stedelijk museum, Fodor, Rijksmuseum, Rembrandthuis, Van Goghmuseum D. Riupassa |
1991 |
6 |
|
![](images/icons/book.png) |
In dienst van de vooruitgang : mogelijkheden en moeilijkheden voor het verwerven van publiek voor hedendaagse serieuze muziek J. Hoogervorst |
1995 |
7 |
|
![](images/icons/book.png) |
Marketing the arts S. Blackull, J. Meek, S. Windybank 97-336 |
1992 |
8 |
|
![](images/icons/book.png) |
Marketing the arts : a study of marketing and audience development by Austrialian arts organisations ... [et al.], G. Souter; Australia council for the arts 97-766 |
1997 |
9 |
|
![](images/icons/book.png) |
Building bridges : guidance for museums and galleries on developing new audiences J. Dodd, R. Sandell, A. Coles; Museums & galleries commission 99-734 |
1998 |
10 |
|
![](images/icons/book.png) |
Building better relationships with schools : a guide for arts organisations C. Rose, S. Bedell, A. Roberts; Eastern touring agency 99-395 |
1998 |
11 |
|
![](images/icons/book.png) |
A guide to audience development H. Maitland; Arts council of England |
2000 |
12 |
|
![](images/icons/book.png) |
Creative interest in contemporary music : an explorative study into the potential interest of a new audience for contemporary music K. Bouman |
2000 |
13 |
|
![](images/icons/book.png) |
Syllabus bij de basiscursus Museum en publiek J.-W. ter Avest, ... [et al.], B. Boersema, D. Hamerlijnck; Landelijk contact van museumconsulenten 00-683A |
2000 |
14 |
|
![](images/icons/book.png) |
Stop re-inventing the wheel : a guide to what we already know about developing audiences for classical music T. Baker; Association of British orchestras 01-102 |
2000 |
15 |
|
![](images/icons/book.png) |
"Jongeren van nu, het publiek van de toekomst...!?" : een inventarisatie van de mogelijkheden van het Frans Halsmuseum te Haarlem om via het voortgezet onderwijs een jonger publiek aan te spreken C. Nieuwenhuis |
2001 |
16 |
|
![](images/icons/book.png) |
Op zoek naar Po(n)tentieel publiek : een publieksonderzoek in opdracht van De Pont stichting voor hedendaagse kunst M. Brulot, S. Duimel |
2002 |
17 |
|
![](images/icons/book.png) |
Les tarifs de la culture F. Rouet |
2002 |
18 |
|
![](images/icons/book.png) |
EMAC Conference 2001 proceedings : Politics and policies for museums = Politique et gestion des musées = Politiek en beleid voor musea = Museumpolitik und management L. Smets, S. Van den Bussche |
2002 |
19 |
|
![](images/icons/book.png) |
Hier gebeurt het : het internet als schakel tussen musea voor beeldende kunst en een jong-volwassen publiek M. van Schrojenstein Lantman |
2003 |
20 |
|
![](images/icons/book.png) |
Publiek voor kwetsbaar aanbod in de art theaters L. Ranshuysen, A. Elffers, M. Buiteman 03-442 |
2002 |
U hebt gezocht op Trefwoord: 'publiekswerving', in de database: Volledige bibliotheekcatalogus. Gevonden resultaten: 394
|
|
|