dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Promotie van het Nederlandstalige literaire boek (incl.het jeugd-en kinderboek)in Nederland en Vlaanderen
M.Th.J. Josephus Jitta-Geertsma; Ministerie van cultuur, recreatie en maatschappelijk werk
1982
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Subscribe now! : Building arts audiences through dynamic subscription promotion
D. Newman

89-225
1986
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Handboek sponsoring
L.M.N.M. Goossens, W.J.P.M. Lokerman, F.J.L. Panli
1989 -
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Handboek management kunst & cultuur
J. Smiers, G. Hagoort

N90-003A, N90-003B
1990
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De kwadratuur van de kwattareep : zestig jaar collectieve propaganda voor het Nederlandse boek.
J. Blokker; CPNB

90-165
1990
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Nestheaterstraat
M. Haken; Theaterunie
1990
7 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Die Kunst des Kunstverleihs : Handbuch für die praktische Arbeit in Artotheken
D. Schwarz
1988
8 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Black theatre on the move : een verkenning van het Engelse `black theatre'
M. Cleaver, R. Lavrijsen; Nederlands theater instituut
1990
9 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Oor voor kamermuziek : een inventarisatie van de kamermuziek in Noord-Holland
P.A.J. Pasteuning, F. van Erven Dorens
1987
10 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Handboek amateurtheater
R. Braat
1990
11 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   PR in musea : Rol en rendement : onderzoek
Intomart qualitatief
1990
12 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Beeldende kunst in markt en beleid : vooronderzoek in het kader van advisering over een bureau voor marktverruiming en exportbevordering
Leyer & Weerstra
1991
13 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Bureau marktontwikkeling beeldende kunst : overwegingen, opzet en meerjarenplan 1992-1996
Leyer & Weerstra
1991
14 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De grote klapper : handleiding bij het organiseren van evenementen
Nederlands bureau voor toerisme
1991
15 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Kwantiteit of kwaliteit? : Het nieuwe publiek van Amsterdamse kunstmusea in de jaren '90 : een onderzoek naar publiekswervende aktiviteiten op basis van de WVC-museumnota `Kiezen voor kwaliteit' : Stedelijk museum, Fodor, Rijksmuseum, Rembrandthuis, Van Goghmuseum
D. Riupassa
1991
16 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Het pr-beleid in het Rijksmuseum Vincent van Gogh : adviezen voor de promotie van de bibliotheek
M. Völlmar
1991
17 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De platenindustrie in Nederland : werving, promotie de rol van de media
M. Christianen
1989
18 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Dans en ballet in de Rotterdamse schouwburg : een kwalitatief onderzoek naar de vraagzijde
F. Spangenberg, P.P. Verheggen; Motivaction
1990
19 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Bedrijven sponsoren podiumkunsten
F. Maas Geesteranus

92-412
1991
20 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Media en maatschappij 1
H. Verstraeten, P. Perceval; Vrije universiteit Brussel
1991