|
|
U hebt gezocht op Trefwoord: 'public relations', in de database: Volledige bibliotheekcatalogus. Gevonden resultaten: 716
|
|
1 |
|
![](images/icons/book.png) |
Promotie van het Nederlandstalige literaire boek (incl.het jeugd-en kinderboek)in Nederland en Vlaanderen M.Th.J. Josephus Jitta-Geertsma; Ministerie van cultuur, recreatie en maatschappelijk werk |
1982 |
2 |
|
![](images/icons/book.png) |
Subscribe now! : Building arts audiences through dynamic subscription promotion D. Newman 89-225 |
1986 |
3 |
|
![](images/icons/book.png) |
Handboek sponsoring L.M.N.M. Goossens, W.J.P.M. Lokerman, F.J.L. Panli |
1989 - |
4 |
|
![](images/icons/book.png) |
Handboek management kunst & cultuur J. Smiers, G. Hagoort N90-003A, N90-003B |
1990 |
5 |
|
![](images/icons/book.png) |
De kwadratuur van de kwattareep : zestig jaar collectieve propaganda voor het Nederlandse boek. J. Blokker; CPNB 90-165 |
1990 |
6 |
|
![](images/icons/book.png) |
Nestheaterstraat M. Haken; Theaterunie |
1990 |
7 |
|
![](images/icons/book.png) |
Die Kunst des Kunstverleihs : Handbuch für die praktische Arbeit in Artotheken D. Schwarz |
1988 |
8 |
|
![](images/icons/book.png) |
Black theatre on the move : een verkenning van het Engelse `black theatre' M. Cleaver, R. Lavrijsen; Nederlands theater instituut |
1990 |
9 |
|
![](images/icons/book.png) |
Oor voor kamermuziek : een inventarisatie van de kamermuziek in Noord-Holland P.A.J. Pasteuning, F. van Erven Dorens |
1987 |
10 |
|
![](images/icons/book.png) |
Handboek amateurtheater R. Braat |
1990 |
11 |
|
![](images/icons/book.png) |
PR in musea : Rol en rendement : onderzoek Intomart qualitatief |
1990 |
12 |
|
![](images/icons/book.png) |
Beeldende kunst in markt en beleid : vooronderzoek in het kader van advisering over een bureau voor marktverruiming en exportbevordering Leyer & Weerstra |
1991 |
13 |
|
![](images/icons/book.png) |
Bureau marktontwikkeling beeldende kunst : overwegingen, opzet en meerjarenplan 1992-1996 Leyer & Weerstra |
1991 |
14 |
|
![](images/icons/book.png) |
De grote klapper : handleiding bij het organiseren van evenementen Nederlands bureau voor toerisme |
1991 |
15 |
|
![](images/icons/book.png) |
Kwantiteit of kwaliteit? : Het nieuwe publiek van Amsterdamse kunstmusea in de jaren '90 : een onderzoek naar publiekswervende aktiviteiten op basis van de WVC-museumnota `Kiezen voor kwaliteit' : Stedelijk museum, Fodor, Rijksmuseum, Rembrandthuis, Van Goghmuseum D. Riupassa |
1991 |
16 |
|
![](images/icons/book.png) |
Het pr-beleid in het Rijksmuseum Vincent van Gogh : adviezen voor de promotie van de bibliotheek M. Völlmar |
1991 |
17 |
|
![](images/icons/book.png) |
De platenindustrie in Nederland : werving, promotie de rol van de media M. Christianen |
1989 |
18 |
|
![](images/icons/book.png) |
Dans en ballet in de Rotterdamse schouwburg : een kwalitatief onderzoek naar de vraagzijde F. Spangenberg, P.P. Verheggen; Motivaction |
1990 |
19 |
|
![](images/icons/book.png) |
Bedrijven sponsoren podiumkunsten F. Maas Geesteranus 92-412 |
1991 |
20 |
|
![](images/icons/book.png) |
Media en maatschappij 1 H. Verstraeten, P. Perceval; Vrije universiteit Brussel |
1991 |
U hebt gezocht op Trefwoord: 'public relations', in de database: Volledige bibliotheekcatalogus. Gevonden resultaten: 716
|
|
|