dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Public communication : the new imperatives : future directions for media research
M. Ferguson
1990
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Advies inzake concessies voor de publieke omroep
Mediaraad
1991
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Moeilijkheden en drempels bij (TV)co-produkties van de BRT en de Nederlandse publieke omroepen
G. Fauconnier
1990
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Verscheurd in verscheidenheid : het verzuilde, het burgerlijke en het vrije markt-denken in het Nederlandse omroepbeleid
B. Willemsen
1990
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Audio-visueel mediabeleid en culturele identiteit : verslagboek van het Colloquium, Brussel, 2 december 1989
M. van Huffel
1989
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Advies inzake meerjarenplan NOS
Mediaraad
1991
7 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   European broadcasting and foreign programme imports
S. Tan
1990
8 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Omroepbeleid over de as : rede in verkorte vorm uitgesproken bij de aanvaarding van het ambt van bijzonder hoogleraar in het mediabeleid, in het bijzonder de vormgeving daarvan in de praktijk vanwege de Stichting Nijmeegs universiteits fonds aan de katholieke universiteit Nijmegen op vrijdag 14 juni 1991
C.P.M. van der Haak
1991
9 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Advies inzake de nabije toekomst van de landelijke publieke radio
Mediaraad
1991
10 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Medien, macht, markt : Medienpolitik westeuropäischer Kleinstaaten
H.H. Fabris, P.A. Bruck, J. Trappel
1991
11 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Verdeelde frequenties, veranderde omroep : advies van de Commissie toewijzing etherfrequenties en commerciële omroep
Ministerie van welzijn, volksgezondheid en cultuur
1992
12 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Le soutien public aux industries culturelles : [en Europe et au Canada]
F. Rouet, X. Dupin
1991
13 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De visie van de pers op commerciële omroep in Nederland 1951-1991 : Van REM-eiland tot RTL 4
P.J.A. Idenburg, Th.J.M. Ruigrok

92-239
1991
14 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Mass culture and Perestroika in the Soviet Union
Ed.M. Siefert
1991
15 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Advies inzake frequentiebeleid
Mediaraad
1992
16 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Lokale televisie Den Haag en de (on)mogelijkheden van reclame
P. Mulder
1991
17 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Unie of gemenebest? : samenwerking, identiteit en autonomie in omroep en pers : inleidingen op de studiemiddag van de Mediaraad, Den Haag 9 april 1992 1992
18 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Towards a national arts & media strategy
Arts council
1992
19 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Televisie na 1992 : perspectieven voor de Vlaamse en Nederlandse omroep
L.J. Heinsman, J. Servaes
1991
20 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Media en politiek : een inleiding tot de literatuur
E. Witte; Vrije universiteit Brussel
1991