|
|
U hebt gezocht op Trefwoord: 'marketing', in de database: Volledige bibliotheekcatalogus. Gevonden resultaten: 1836
|
|
1 |
|
![](images/icons/book.png) |
Marktverruiming beeldende kunst: eindrapport Ministerie van welzijn, volksgezondheid en cultuur, Marwick, Peat Marwick |
1984 |
2 |
|
![](images/icons/book.png) |
Subscribe now! : Building arts audiences through dynamic subscription promotion D. Newman 89-225 |
1986 |
3 |
|
![](images/icons/book.png) |
Marketing mits : verslag van een proefproject Marketing in vijf culturele instellingen M. van der Reijden, F. de Leeuw; Ministerie van welzijn, volksgezondheid en cultuur |
1989 |
4 |
|
![](images/icons/book.png) |
Beleidsnota 1989-1992 van het Nationale ballet Het Nationale ballet |
1989 |
5 |
|
![](images/icons/book.png) |
Vrouwen in de beeldende kunst in Friesland T. Kelder, A. van Os, H. Nelissen |
1989 |
6 |
|
![](images/icons/book.png) |
Art, photography and marketing S. Horochena |
1987 |
7 |
|
![](images/icons/book.png) |
Future challenge administering the arts in the eighties : the proceedings of an International conference of arts administrators held in Adelaide South Australia, March 17-21, 1982 S. Tonkin, P. Brokensha 90-191 |
1982 |
8 |
|
![](images/icons/book.png) |
Theater "Het oude raadhuis" een evaluatie Gemeente Haarlemmermeer |
1988 |
9 |
|
![](images/icons/book.png) |
Hartstocht, toeval en tegenslag : toneelproduktie in Nederland M. Buijs 90-355 |
1990 |
10 |
|
![](images/icons/book.png) |
Die Kunst des Kunstverleihs : Handbuch für die praktische Arbeit in Artotheken D. Schwarz |
1988 |
11 |
|
![](images/icons/book.png) |
Black theatre on the move : een verkenning van het Engelse `black theatre' M. Cleaver, R. Lavrijsen; Nederlands theater instituut |
1990 |
12 |
|
![](images/icons/book.png) |
Een manager als Deus ex Machina : in welke opzichten kan management van toneelgezelschappen een oplossing bieden voor de problemen die spelen in het Nederlands toneelbestel? J.M.A. Hetterschij |
1990 |
13 |
|
![](images/icons/book.png) |
Changeren : beleidsnota Scapino Ballet Rotterdam 1990-1996 Scapino ballet Rotterdam |
1990 |
14 |
|
![](images/icons/book.png) |
Onderzoek filmhuizen : met welke maatregelen is de toekomst van de kunstzinnige film gediend? : een onderzoek naar de huidige en de gewenste situatie met betrekking tot het programmeren van cinematheek door filmhuizen M. Almekinders |
1989 |
15 |
|
![](images/icons/book.png) |
Current research in film : audiences, economics, and law : Vol. I B.A. Austin |
1985 |
16 |
|
![](images/icons/book.png) |
Kunstsectordag 30 mei 1988 C. Weeda |
1988 |
17 |
|
![](images/icons/book.png) |
Kunst vraagt om deelneming, betrokkenheid en inspanning : het AUB, publiekswerving en publiek P. Hartogs; Amsterdams Uit Buro |
1991 |
18 |
|
![](images/icons/book.png) |
Heritage interpretation : vol. 2 : The visitor experience. D.L. Uzzel 91-079 |
1989 |
19 |
|
![](images/icons/book.png) |
De dramadocent tussen kassa, kunst en koning klant : de marketing van drama J. Rood |
1989 |
20 |
|
![](images/icons/book.png) |
Kunst und Wirtschaft H.H. Haschek |
1987 |
U hebt gezocht op Trefwoord: 'marketing', in de database: Volledige bibliotheekcatalogus. Gevonden resultaten: 1836
|
|
|