|
|
U hebt gezocht op Trefwoord: 'kaartverkoop', in de database: Volledige bibliotheekcatalogus. Gevonden resultaten: 451
|
|
1 |
|
![](images/icons/book.png) |
Onderzoek naar de prijsgevoeligheid van het bioscooppubliek door analyse van bezoekcijfers J.Ph. Wolff, H.H.C. Wiegers; Nederlandse bond van bioscoop- en filmondernemingen |
1987 |
2 |
|
![](images/icons/book.png) |
Lekker naar de bios : een evaluatie van de Albert Heijn bioscoopactie J. Huijsdens; Stichting voor onderzoek |
1995 |
3 |
|
![](images/icons/book.png) |
BelBios nu, BelBios op naar 2000 : een rapport over de stand van zaken aangaande de BelBios J.E. Reitsma |
1997 |
4 |
|
![](images/icons/book.png) |
Cinema exhibition in Europe : white book of the European exhibition industry BIPE Conseil, London economics, MEDIA Salles d'Europe |
1994 |
5 |
|
![](images/icons/book.png) |
Onderzoek naar de behoefte aan een bioscoop-06-lijn E. Servaas, M. Kok |
1994 |
6 |
|
![](images/icons/book.png) |
Ziele des Museums G. Wiese, R. Wiese; Freilichtmuseum am Kiekeberg |
1998 |
7 |
|
![](images/icons/book.png) |
Box office marketing guides R. Tomlinson, P. Verwey; Arts council of England |
1998 |
8 |
|
![](images/icons/book.png) |
Entwicklung eines Theater-Managementinformationssystems P. Schneidewind |
2000 |
9 |
|
![](images/icons/book.png) |
Free for all : the case for free admission to museums & galleries : facts and figures J. Edwards, S. Collins; NCA |
1997 |
10 |
|
![](images/icons/book.png) |
It's for you : telemarketing for arts organisations D. Dixon |
2001 |
11 |
|
![](images/icons/book.png) |
Toegevoegde waarde van de culturele intermediair J. Rigter 02-487 |
2002 |
12 |
|
![](images/icons/book.png) |
Het repertoire van de Amsterdamse schouwburg 1700-1772 A.S de Haas 02-808 |
2001 |
13 |
|
![](images/icons/book.png) |
Report for the Dutch Film Fund : selected strategies for success : how Dutch film professionals perceive their industry and general consumer habits towards national film : assessment and recommendations for art and commercial films in the Netherlands J. Durie, A. Pham; Strategic film marketing |
2002 |
14 |
|
![](images/icons/book.png) |
Kulturelle Bildung in der Wissensgesellschaft : Zukunft der Kulturberufe O. Zimmermann, G. Schulz |
2002 |
15 |
|
![](images/icons/book.png) |
Les tarifs de la culture F. Rouet |
2002 |
16 |
|
![](images/icons/book.png) |
European cinema attendance stagnates as local films fail to travel |
2003 |
17 |
|
![](images/icons/book.png) |
Booking & tour management for the performing arts R. Shagan |
2001 |
18 |
|
![](images/icons/book.png) |
How Hollywood works J. Wasko 03-775 |
2003 |
19 |
|
![](images/icons/book.png) |
Stage management and theatre administration P. Menear, T. Hawkins 03-519 |
2003 |
20 |
|
![](images/icons/book.png) |
Festival and events management : an international arts and culture perspective I. Yeoman, ... [et al.], P. Irvine, P. Lederer 04-020 |
2004 |
U hebt gezocht op Trefwoord: 'kaartverkoop', in de database: Volledige bibliotheekcatalogus. Gevonden resultaten: 451
|
|
|