dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Onderzoek naar de prijsgevoeligheid van het bioscooppubliek door analyse van bezoekcijfers
J.Ph. Wolff, H.H.C. Wiegers; Nederlandse bond van bioscoop- en filmondernemingen
1987
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Lekker naar de bios : een evaluatie van de Albert Heijn bioscoopactie
J. Huijsdens; Stichting voor onderzoek
1995
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   BelBios nu, BelBios op naar 2000 : een rapport over de stand van zaken aangaande de BelBios
J.E. Reitsma
1997
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Cinema exhibition in Europe : white book of the European exhibition industry
BIPE Conseil, London economics, MEDIA Salles d'Europe
1994
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Onderzoek naar de behoefte aan een bioscoop-06-lijn
E. Servaas, M. Kok
1994
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Ziele des Museums
G. Wiese, R. Wiese; Freilichtmuseum am Kiekeberg
1998
7 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Box office marketing guides
R. Tomlinson, P. Verwey; Arts council of England
1998
8 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Entwicklung eines Theater-Managementinformationssystems
P. Schneidewind
2000
9 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Free for all : the case for free admission to museums & galleries : facts and figures
J. Edwards, S. Collins; NCA
1997
10 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   It's for you : telemarketing for arts organisations
D. Dixon
2001
11 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Toegevoegde waarde van de culturele intermediair
J. Rigter

02-487
2002
12 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Het repertoire van de Amsterdamse schouwburg 1700-1772
A.S de Haas

02-808
2001
13 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Report for the Dutch Film Fund : selected strategies for success : how Dutch film professionals perceive their industry and general consumer habits towards national film : assessment and recommendations for art and commercial films in the Netherlands
J. Durie, A. Pham; Strategic film marketing
2002
14 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Kulturelle Bildung in der Wissensgesellschaft : Zukunft der Kulturberufe
O. Zimmermann, G. Schulz
2002
15 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Les tarifs de la culture
F. Rouet
2002
16 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   European cinema attendance stagnates as local films fail to travel 2003
17 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Booking & tour management for the performing arts
R. Shagan
2001
18 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   How Hollywood works
J. Wasko

03-775
2003
19 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Stage management and theatre administration
P. Menear, T. Hawkins

03-519
2003
20 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Festival and events management : an international arts and culture perspective
I. Yeoman, ... [et al.], P. Irvine, P. Lederer

04-020
2004