|
|
U hebt gezocht op Trefwoord: 'imago', in de database: Volledige bibliotheekcatalogus. Gevonden resultaten: 421
|
|
1 |
|
![](images/icons/book.png) |
Publieksonderzoek Holland Festival : in opdracht van het Holland festival Interview Nederland, Marketing & Sales information |
1989 |
2 |
|
![](images/icons/book.png) |
Kunstsponsoring door Shell : een geraffineerd mecenaat? : motieven en mogelijkheden voor kunstsponsoring door Shell in Nederland S.H. Boomsma |
1989 |
3 |
|
![](images/icons/book.png) |
Het nieuwe Groninger Museum : over de inzet van een kunstmuseum bij de oplossing van stedelijke problemen I. van der Mast |
1991 |
4 |
|
![](images/icons/book.png) |
Het kunstbeleid van de VBA in de knop : aanzet tot een kunstbeleid vanuit corporate communication W. Bergsma |
1991 |
5 |
|
![](images/icons/book.png) |
Imagoverbetering, dat is de kunst : een onderzoek naar imagoverbetering door middel van kunstsponsoring L. Mondrian-Van der Woud |
1992 |
6 |
|
![](images/icons/book.png) |
Provinciaal imago-onderzoek 1991 NRIT |
1992 |
7 |
|
![](images/icons/book.png) |
Stoffig of spannend : een publieksonderzoek naar het imago van het Noordbrabants natuurmuseum en de beleving van bezoekers M.J.M. Klaver |
1994 |
8 |
|
![](images/icons/book.png) |
Standortbewertung und Kulturfinanzierung durch Unternehmen in Bremen M. Hummel |
1990 |
9 |
|
![](images/icons/book.png) |
Motieven onder de loep genomen : een onderzoek naar de achterliggende motieven voor een bezoek aan het museum Boymans-van Beuningen H. Looijen |
1995 |
10 |
|
![](images/icons/book.png) |
Amsterdamse kunstinstellingen voor het voetlicht : oordeel en beeldvorming ten aanzien van Amsterdam als kunstenstad : resultaten van een kwantitatief onderzoek Centrum voor marketing analyse |
1996 |
11 |
|
![](images/icons/book.png) |
Amsterdamse kunstinstellingen voor het voetlicht : samenvatting van een onderzoek naar oordeel en beeldvorming ten aanzien van Amsterdam als kunstenstad Centrum voor marketing analyses |
1996 |
12 |
|
![](images/icons/book.png) |
Bericht EA-Generali foundation A. Fraser, S. Breitwieser, S. Doblhofer |
1995 |
13 |
|
![](images/icons/book.png) |
Regionalwirtschaftliche Implikationen Öffentlicher Kulturförderung S. Clausen |
1997 |
14 |
|
![](images/icons/book.png) |
Cultuurtoerisme in Zutphen S. Berenbroek |
1996 |
15 |
|
![](images/icons/book.png) |
Kunstförderung zwischen Passion und Kommerz : Vom bürgerlichen Mäzen zum Sponsor der Moderne Th. Hermsen |
1997 |
16 |
|
![](images/icons/book.png) |
Beeldvorming over Nederland in het buitenland : verslag van het congres `Buitenbeeld van Nederland' Amsterdam, 22 mei 1997 Radio Nederland wereldomroep, Gasunie |
1997 |
17 |
|
![](images/icons/book.png) |
Symposium `Corporate imago en cultuur' Sponsors voor kunst |
1985 |
18 |
|
![](images/icons/book.png) |
De bibliotheek belicht : onderzoek naar de bekendheid en het imago van de Enschedese bibliotheek C.A.M. Boosten; Gemeente Enschede |
1995 |
19 |
|
![](images/icons/book.png) |
Tegenbeelden : marketingstrategie en kunstopdrachten D. van Hooff, D. van Teylingen; Amsterdam airport Schiphol, Mondriaan stichting 98-550 |
1998 |
20 |
|
![](images/icons/book.png) |
Cultural management : a creative force in industrial and urban renewal : contributions to a Swedish-Flemish seminar in Antwerp, Belgium, on February 22, 1994 Swedish institute |
1994 |
U hebt gezocht op Trefwoord: 'imago', in de database: Volledige bibliotheekcatalogus. Gevonden resultaten: 421
|
|
|