dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Publieksonderzoek Holland Festival : in opdracht van het Holland festival
Interview Nederland, Marketing & Sales information
1989
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Kunstsponsoring door Shell : een geraffineerd mecenaat? : motieven en mogelijkheden voor kunstsponsoring door Shell in Nederland
S.H. Boomsma
1989
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Het nieuwe Groninger Museum : over de inzet van een kunstmuseum bij de oplossing van stedelijke problemen
I. van der Mast
1991
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Het kunstbeleid van de VBA in de knop : aanzet tot een kunstbeleid vanuit corporate communication
W. Bergsma
1991
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Imagoverbetering, dat is de kunst : een onderzoek naar imagoverbetering door middel van kunstsponsoring
L. Mondrian-Van der Woud
1992
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Provinciaal imago-onderzoek 1991
NRIT
1992
7 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Stoffig of spannend : een publieksonderzoek naar het imago van het Noordbrabants natuurmuseum en de beleving van bezoekers
M.J.M. Klaver
1994
8 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Standortbewertung und Kulturfinanzierung durch Unternehmen in Bremen
M. Hummel
1990
9 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Motieven onder de loep genomen : een onderzoek naar de achterliggende motieven voor een bezoek aan het museum Boymans-van Beuningen
H. Looijen
1995
10 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Amsterdamse kunstinstellingen voor het voetlicht : oordeel en beeldvorming ten aanzien van Amsterdam als kunstenstad : resultaten van een kwantitatief onderzoek
Centrum voor marketing analyse
1996
11 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Amsterdamse kunstinstellingen voor het voetlicht : samenvatting van een onderzoek naar oordeel en beeldvorming ten aanzien van Amsterdam als kunstenstad
Centrum voor marketing analyses
1996
12 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Bericht EA-Generali foundation
A. Fraser, S. Breitwieser, S. Doblhofer
1995
13 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Regionalwirtschaftliche Implikationen Öffentlicher Kulturförderung
S. Clausen
1997
14 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Cultuurtoerisme in Zutphen
S. Berenbroek
1996
15 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Kunstförderung zwischen Passion und Kommerz : Vom bürgerlichen Mäzen zum Sponsor der Moderne
Th. Hermsen
1997
16 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Beeldvorming over Nederland in het buitenland : verslag van het congres `Buitenbeeld van Nederland' Amsterdam, 22 mei 1997
Radio Nederland wereldomroep, Gasunie
1997
17 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Symposium `Corporate imago en cultuur'
Sponsors voor kunst
1985
18 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De bibliotheek belicht : onderzoek naar de bekendheid en het imago van de Enschedese bibliotheek
C.A.M. Boosten; Gemeente Enschede
1995
19 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Tegenbeelden : marketingstrategie en kunstopdrachten
D. van Hooff, D. van Teylingen; Amsterdam airport Schiphol, Mondriaan stichting

98-550
1998
20 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Cultural management : a creative force in industrial and urban renewal : contributions to a Swedish-Flemish seminar in Antwerp, Belgium, on February 22, 1994
Swedish institute
1994