dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Het boekenvak
Algemene bank Nederland
1986
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Theatre audiences : a theory of production and reception
S. Bennett

90-364
1990
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Ontbreken van een vaste boekenprijs : gevolgen voor het Vlaamse boekenvak
C. van Baelen; Bibliographia Neerlandica
1990
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Leescultuur in Middelburg aan het begin van de negentiende eeuw
J.J. Kloek, W.W. Mijnhardt; Zeeuwse bibliotheek

90-588
1988
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Ik heb al een boek : een onderzoek naar effecten van het tv-programma Ik heb al een boek
R. Ohlsen, R. de Vries
1991
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Consumer culture & postmodernism
M. Featherstone

91-413
1991
7 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   A picture speaks a thousand words : the consumption of contemporary art
C.P. Duhaime, A. Joy, Chr.A. Ross
1989
8 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Le processus d'achat de la clientèle des galeries d'art contemporain
M. Lanctôt, C.P. Duhaime, F. Colbert; Ecole nationale du patrimoine
1990
9 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Don't get around much anymore : a study of the UK entertainments and arts industry
O. Bennett
1989
10 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Canadian arts consumer profile 1990-1991 : findings
Decima research
1992
11 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De hedonische consumptie van kunst : en de consequenties voor de marketing van kunst
J.K.S. Brinkman
1992
12 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Kunst & financiën
C. Smithuijsen, T. Gubbels, ... [et al.]

92-707
1992
13 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Kunst en cultuur : een passie van de lezers van Trouw, Het Parool, De Volkskrant
Perscombinatie
1992
14 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Warenhuis versus assortimentsboekhandel : marktverruimende of concurrerende verkoopkanalen?
L. Portz
1993
15 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De uitstraling van bekende auteurs op een reeks
L. van Kemenade
1993
16 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Consequenties en waarden bij het kopen, lezen, en afdanken van fictie : een explorerend onderzoek
M.J.W. van der Rijt
1993
17 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Het veelvormige boek : informatiegebruik bij de aankoop van een hedonistisch produkt : proef- schrift ter verkrijging van de graad van doctor aan de Katholieke universiteit Brabant, op gezag van de Rector Magnificus, prof.dr. L. F.W.de Klerk, in het openbaar te verdedigen ten overstaan van een door het college van dekanen aangewezen commissie in de aula van de universiteit op vrijdag 10 juni 1994 te 14.15 uur
H.M.J.M. Leemans

94-312
1994
18 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   The romantic ethic and the spirit of modern consumerism
C. Campbell
1987
19 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Jongeren '93 : een generatie in balans
P. Sikkema, ... [et al.]; Inter/view
1993
20 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Het is duister te lezen in andermans boeken : een consumentenonderzoek naar de bekendheid en beleving van de boekenweek en het boekenweekgeschenk
N.A.M. Seijkens
1994