|
|
U hebt gezocht op Trefwoord: 'consumenten', in de database: Volledige bibliotheekcatalogus. Gevonden resultaten: 1096
|
|
1 |
|
![](images/icons/book.png) |
Het boekenvak Algemene bank Nederland |
1986 |
2 |
|
![](images/icons/book.png) |
Theatre audiences : a theory of production and reception S. Bennett 90-364 |
1990 |
3 |
|
![](images/icons/book.png) |
Ontbreken van een vaste boekenprijs : gevolgen voor het Vlaamse boekenvak C. van Baelen; Bibliographia Neerlandica |
1990 |
4 |
|
![](images/icons/book.png) |
Leescultuur in Middelburg aan het begin van de negentiende eeuw J.J. Kloek, W.W. Mijnhardt; Zeeuwse bibliotheek 90-588 |
1988 |
5 |
|
![](images/icons/book.png) |
Ik heb al een boek : een onderzoek naar effecten van het tv-programma Ik heb al een boek R. Ohlsen, R. de Vries |
1991 |
6 |
|
![](images/icons/book.png) |
Consumer culture & postmodernism M. Featherstone 91-413 |
1991 |
7 |
|
![](images/icons/book.png) |
A picture speaks a thousand words : the consumption of contemporary art C.P. Duhaime, A. Joy, Chr.A. Ross |
1989 |
8 |
|
![](images/icons/book.png) |
Le processus d'achat de la clientèle des galeries d'art contemporain M. Lanctôt, C.P. Duhaime, F. Colbert; Ecole nationale du patrimoine |
1990 |
9 |
|
![](images/icons/book.png) |
Don't get around much anymore : a study of the UK entertainments and arts industry O. Bennett |
1989 |
10 |
|
![](images/icons/book.png) |
Canadian arts consumer profile 1990-1991 : findings Decima research |
1992 |
11 |
|
![](images/icons/book.png) |
De hedonische consumptie van kunst : en de consequenties voor de marketing van kunst J.K.S. Brinkman |
1992 |
12 |
|
![](images/icons/book.png) |
Kunst & financiën C. Smithuijsen, T. Gubbels, ... [et al.] 92-707 |
1992 |
13 |
|
![](images/icons/book.png) |
Kunst en cultuur : een passie van de lezers van Trouw, Het Parool, De Volkskrant Perscombinatie |
1992 |
14 |
|
![](images/icons/book.png) |
Warenhuis versus assortimentsboekhandel : marktverruimende of concurrerende verkoopkanalen? L. Portz |
1993 |
15 |
|
![](images/icons/book.png) |
De uitstraling van bekende auteurs op een reeks L. van Kemenade |
1993 |
16 |
|
![](images/icons/book.png) |
Consequenties en waarden bij het kopen, lezen, en afdanken van fictie : een explorerend onderzoek M.J.W. van der Rijt |
1993 |
17 |
|
![](images/icons/book.png) |
Het veelvormige boek : informatiegebruik bij de aankoop van een hedonistisch produkt : proef- schrift ter verkrijging van de graad van doctor aan de Katholieke universiteit Brabant, op gezag van de Rector Magnificus, prof.dr. L. F.W.de Klerk, in het openbaar te verdedigen ten overstaan van een door het college van dekanen aangewezen commissie in de aula van de universiteit op vrijdag 10 juni 1994 te 14.15 uur H.M.J.M. Leemans 94-312 |
1994 |
18 |
|
![](images/icons/book.png) |
The romantic ethic and the spirit of modern consumerism C. Campbell |
1987 |
19 |
|
![](images/icons/book.png) |
Jongeren '93 : een generatie in balans P. Sikkema, ... [et al.]; Inter/view |
1993 |
20 |
|
![](images/icons/book.png) |
Het is duister te lezen in andermans boeken : een consumentenonderzoek naar de bekendheid en beleving van de boekenweek en het boekenweekgeschenk N.A.M. Seijkens |
1994 |
U hebt gezocht op Trefwoord: 'consumenten', in de database: Volledige bibliotheekcatalogus. Gevonden resultaten: 1096
|
|
|