dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Kunstsponsoring door Shell : een geraffineerd mecenaat? : motieven en mogelijkheden voor kunstsponsoring door Shell in Nederland
S.H. Boomsma
1989
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Kunstsponsoring : Ein Spannungsfeld zwischen Unternehmen, Künstlern und Gesellschaft
F. Loock
1990
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Kunst und Wirtschaft
H.H. Haschek
1987
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   The arts : corporations and foundations : arts research seminar no. 4 : september 6, 1985
J.M. Schuster; Canada council
1985
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Techniek & kunst : onderzoek onder Nederlandse industriële ondernemingen 1988-1989
Van den Wildenberg, New Media design
1989
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Facts & figures : (kunst technologie/ wetenschap) : USA, Japan, Australië, Nederland, Engeland, Oostenrijk, BRD, Frankrijk, Denemarken.
Media art development
7 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Expertmeeting kunst & technologie Teylers museum Haarlem, november 1989 1989
8 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Bureau-introductie : het snijpunt van fondsenwerving en communicatiedoelstelling 1990
9 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Ontwerpers, ontwerpbureaus en hun opdrachtgevers : een verkennend onderzoek naar feiten, ervaringen en verwachtingen
F. van Puffelen, B. Schumacher; SEO
1991
10 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Een bolwerk voor de muzen : 50 jaar Stadsschouwburg Utrecht 1941-1991
R. van Gaal

91-668
1991
11 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Le mécénat dans le financement de la culture des pays de la communauté européenne
Commissie van de EG, Autrement
1986
12 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De kunst, het geld en de bedrijven : stand van zaken van kunstsponsoring in Amsterdam
M.M. Rohling, J.M.W. Terpstra, H.R. Gerritsen
1989
13 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Selected arts research statistics = Statistiques diverses sur les arts.
Canada council
1988
14 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   The new partnership : the arts and the private sector
A. Humberstone, J. Dunn

92-263
1991
15 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   The arts funding guide
S. Forrester, D. Lloyd
2002
16 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De kunst van sponsoring 1991
17 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Kunnen toneelgezelschappen zich gaan opmaken voor hun (eerste) bedrijf? : een onderzoek naar toneelsponsoring in Nederland
A. Rohlfs, M. Poulissen
1987
18 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Kunstmarketing : een beleidsinstrument voor het bereiken van de doelstellingen : het vergroten van de vraag naar en het stimuleren van bedrijfssponsoring van gesubsidieerde podiumkunsten
J.C. Klein Haneveld
1983
19 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Schoonheid, smaak en welbehagen : opstellen over kunst en culturele politiek
D. Diels

92-343
1992
20 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Bedrijven sponsoren podiumkunsten
F. Maas Geesteranus

92-412
1991