|
|
U hebt gezocht op Trefwoord: 'commerciële organisaties', in de database: Volledige bibliotheekcatalogus. Gevonden resultaten: 1338
|
|
1 |
|
![](images/icons/book.png) |
Kunstsponsoring door Shell : een geraffineerd mecenaat? : motieven en mogelijkheden voor kunstsponsoring door Shell in Nederland S.H. Boomsma |
1989 |
2 |
|
![](images/icons/book.png) |
Kunstsponsoring : Ein Spannungsfeld zwischen Unternehmen, Künstlern und Gesellschaft F. Loock |
1990 |
3 |
|
![](images/icons/book.png) |
Kunst und Wirtschaft H.H. Haschek |
1987 |
4 |
|
![](images/icons/book.png) |
The arts : corporations and foundations : arts research seminar no. 4 : september 6, 1985 J.M. Schuster; Canada council |
1985 |
5 |
|
![](images/icons/book.png) |
Techniek & kunst : onderzoek onder Nederlandse industriële ondernemingen 1988-1989 Van den Wildenberg, New Media design |
1989 |
6 |
|
![](images/icons/book.png) |
Facts & figures : (kunst technologie/ wetenschap) : USA, Japan, Australië, Nederland, Engeland, Oostenrijk, BRD, Frankrijk, Denemarken. Media art development |
|
7 |
|
![](images/icons/book.png) |
Expertmeeting kunst & technologie Teylers museum Haarlem, november 1989 |
1989 |
8 |
|
![](images/icons/book.png) |
Bureau-introductie : het snijpunt van fondsenwerving en communicatiedoelstelling |
1990 |
9 |
|
![](images/icons/book.png) |
Ontwerpers, ontwerpbureaus en hun opdrachtgevers : een verkennend onderzoek naar feiten, ervaringen en verwachtingen F. van Puffelen, B. Schumacher; SEO |
1991 |
10 |
|
![](images/icons/book.png) |
Een bolwerk voor de muzen : 50 jaar Stadsschouwburg Utrecht 1941-1991 R. van Gaal 91-668 |
1991 |
11 |
|
![](images/icons/book.png) |
Le mécénat dans le financement de la culture des pays de la communauté européenne Commissie van de EG, Autrement |
1986 |
12 |
|
![](images/icons/book.png) |
De kunst, het geld en de bedrijven : stand van zaken van kunstsponsoring in Amsterdam M.M. Rohling, J.M.W. Terpstra, H.R. Gerritsen |
1989 |
13 |
|
![](images/icons/book.png) |
Selected arts research statistics = Statistiques diverses sur les arts. Canada council |
1988 |
14 |
|
![](images/icons/book.png) |
The new partnership : the arts and the private sector A. Humberstone, J. Dunn 92-263 |
1991 |
15 |
|
![](images/icons/book.png) |
The arts funding guide S. Forrester, D. Lloyd |
2002 |
16 |
|
![](images/icons/book.png) |
De kunst van sponsoring |
1991 |
17 |
|
![](images/icons/book.png) |
Kunnen toneelgezelschappen zich gaan opmaken voor hun (eerste) bedrijf? : een onderzoek naar toneelsponsoring in Nederland A. Rohlfs, M. Poulissen |
1987 |
18 |
|
![](images/icons/book.png) |
Kunstmarketing : een beleidsinstrument voor het bereiken van de doelstellingen : het vergroten van de vraag naar en het stimuleren van bedrijfssponsoring van gesubsidieerde podiumkunsten J.C. Klein Haneveld |
1983 |
19 |
|
![](images/icons/book.png) |
Schoonheid, smaak en welbehagen : opstellen over kunst en culturele politiek D. Diels 92-343 |
1992 |
20 |
|
![](images/icons/book.png) |
Bedrijven sponsoren podiumkunsten F. Maas Geesteranus 92-412 |
1991 |
U hebt gezocht op Trefwoord: 'commerciële organisaties', in de database: Volledige bibliotheekcatalogus. Gevonden resultaten: 1338
|
|
|