dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Themaparken, dierentuinen en musea : overeenkomsten en verschillen in de presentatie tussen Nederlandse themaparken, openluchtmusea, dierentuinen, natuurhistorische musea en musea van wetenschap, scheepvaart en techniek Erasmus centrum voor kunst- en cultuurwetenschappen
M. Halbertsma; Erasmus universiteit
1995
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   The development and management of visitor attractions
J. Swarbrooke

97-472
1996
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De beleveniseconomie : werk is theater en elke onderneming creëert zijn eigen podium
B.J. Pine II, J.H. Gilmore, Th.H.J. Tromp, I. Jacobs

00-458
2000
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Future history : geschiedenis in een virtuele omgeving
A. Burger
2000
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Künstliche Freizeitwelten : touristisches Phänomen und kulturelle Herausforderung
M. Wachter
2001
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Trends : hype of hulpmiddel? : een beschrijvend onderzoek naar de rol van trends op het gebied van vrijetijdsbesteding in de strategievorming en het strategisch gedrag van attractieparken en musea
E.W. Fenger
2000
7 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Tentoonstellingsvormgeving
D. Janssen, S. Zijlstra

03-452
2002
8 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Branding in de vrijetijd : psychologisch commitment en functionele experience merken
P. Cornelis
2003
9 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Dazzled by Disney? : the global Disney audiences project
J. Wasko, M. Phillips, E.R. Meehan
2006
10 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Film-induced tourism
S. Beeton

07-054
2006
11 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   "Pret in Brabant, architectuur van het vermaak" : verslag 2003
12 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Vrijetijd in de Deltametropool : marktstrategische en ruimtelijke gedragingen van aanbieders van topvrijetijdsvoorzieningen in de Deltametropool
S. Matthijssen, J.-P. Neuteboom
2005
13 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Entreeprijzen attracties fors gestegen
P. Boks
2009
14 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Film-induced tourism
S. Beeton
2016
15 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Interpreting and experiencing Disney : mediating the mouse
P. Hobbs
2021
16 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Amusement en architectuur
J. Dogterom, ... [et al.]

In: De Architect. (1988)31(mei.9-57)
1988
17 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Musea en themapark : wedloop om de gunst van het publiek
A.J. van der Staay

In:  Museumvisie. 18(1994)1(mrt.13-18)
1994
18 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Verbeelde historie : spelers als tolk van een tijd
M. van Oirschot

In:  Skript. (1996)4(.28-31)
1996
19 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Zwischen Atlanta und Berlin : Museen und Mentalitäten
J-Chr. Ammann, G. Kähler

In:  Zeitschrift für Kulturaustausch. 48(1998)2(.67-71)
1998
20 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De culturele industrie in het tijdperk van de netwerkeconomie
H. Mommaas

In:  Boekmancahier. 12(2000)43(mrt.26-43)
2000