|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Een economie van de kunsten : aanvullende teksten |
Auteur |
H. Abbing |
Corporatieve auteur |
Syllabi, Erasmus universiteit Rotterdam |
Editie |
2e herz. dr
|
Plaats van uitgave |
Rotterdam |
Uitgever |
Stichting Syllabi |
Jaar van uitgave |
1996
|
Annotatie |
- VI, 116 p. : schema ; 30 cm
|
|
Trefwoorden |
readers (vorm), Nederland, handel, economisch belang, galeries, opdrachten, marketing |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Met lit. opg. Reader behorend bij het vak kunsteconomie, studierichting kunst- en cultuurwetenschappen studiejaar 1995/1996 voor DI en DII studenten kunst- en cultuurwetenschappen. Bevat stukken over de externe effecten van kunst, kunst en marktgerichtheid, aankoop- en opdrachtenbeleid, galeries, kunst en marketing. |
|
|
|
|