|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Nederlandse popmuziek op de binnen- en buitenlandse markt : een onderzoek naar de positie van Nederlandse Nederlandse popmuziek op de binnen- en buitenlandse markt voor geluidsdragers |
Auteur |
P. Rutten, G.J. Oud, L. Mutsaers |
Corporatieve auteur |
Persinstituut |
Plaats van uitgave |
Rijswijk |
Uitgever |
Ministerie van welzijn, volksgezondheid en cultuur |
Jaar van uitgave |
1991
|
Annotatie |
Instituut voor massacommunicatie Katholieke universiteit Nijmegen IX, 241 p. : bijl., graf., tab. ; 28 cm.
|
|
Trefwoorden |
onderzoeksrapporten (vorm), Nederland, popmuziek, markt, muziekindustrie |
![](images/edoc.jpg) |
Samenvatting Onderzoek in opdracht van het Ministerie van welzijn, volksgezondheid en cultuur in samenwerking met en op initiatief van de Stichting popmuziek Nederland Met lit. opg. De belangrijkste conclusies luiden: De positie van de Nederlandse popmuziek op de binnenlandse concertmarkt is relatief sterk, de positie op de geluiddragersmarkt is aanzienlijk zwakker. Het aandeel van de Nederlandse popmuziek op de Nederlandse radio is relatief bescheiden. Ook het aandeel op de buitenlandse markt is relatief bescheiden, maar kan beter geƫxploiteerd worden. Recensie in: Boekmancahier.4(1992)12(.241-245). |
|
|
|
|