dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Popmanagement : de zakelijke aspecten van de beroepspraktijk
Auteur J. Janse, ... [et al.], T. Sloog, N. Beltman
Corporatieve auteur FNV/KIEM/BV Pop, Landelijk bureau podiumkunsten
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgever FNV/KIEM/BV Pop
Jaar van uitgave 2000
Annotatie 169 p. : tab. ; 27 cm. - Met lit. opg.
Trefwoorden popmuziek, muziekindustrie, sociaal-economische positie, public relations, belastingen, musici, contracten, muziekauteursrecht, management, Nederland

Samenvatting
Cursusboek van de cursus Popmanagement, die wordt georganiseerd door de vakgroep voor popmusici (FNV/KIEM/BV Pop), in samenwerking met het Landelijk Bureau Podiumkunsten. Onderwerpen die aan de orde worden gesteld zijn: (arbeids) overeenkomsten en een overzicht van contractvormen en -besprekingen, theorie en praktijk van het onderhandelen, ondernemingsvormen en -plannen, auteurs- en naburige rechten, promotie en marketing, belastingen en sociale zekerheid.
Exemplaarnummer
00-338 boek beschikbaar