|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Popmanagement : de zakelijke aspecten van de beroepspraktijk |
Auteur |
J. Janse, ... [et al.], T. Sloog, N. Beltman |
Corporatieve auteur |
FNV/KIEM/BV Pop, Landelijk bureau podiumkunsten |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
FNV/KIEM/BV Pop |
Jaar van uitgave |
2000
|
Annotatie |
169 p. : tab. ; 27 cm. - Met lit. opg.
|
|
Trefwoorden |
popmuziek, muziekindustrie, sociaal-economische positie, public relations, belastingen, musici, contracten, muziekauteursrecht, management, Nederland |
Samenvatting Cursusboek van de cursus Popmanagement, die wordt georganiseerd door de vakgroep voor popmusici (FNV/KIEM/BV Pop), in samenwerking met het Landelijk Bureau Podiumkunsten. Onderwerpen die aan de orde worden gesteld zijn: (arbeids) overeenkomsten en een overzicht van contractvormen en -besprekingen, theorie en praktijk van het onderhandelen, ondernemingsvormen en -plannen, auteurs- en naburige rechten, promotie en marketing, belastingen en sociale zekerheid. |
|
|
|
|
|