dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Participatie en integratie : kunstzinnige vorming in het kader van de verlengde schooldag in de wijk Orden
Corporatieve auteur Instituut jeugd en welzijn, Vrije universiteit Amsterdam
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgever VU
Jaar van uitgave 1993
ISBN 90-73533-23-6
Annotatie - 33 p. : bijl., plgr. ; 30 cm
Trefwoorden Apeldoorn, onderzoeksrapporten (vorm), kunsteducatie, kunsteducatie op school, basisonderwijs


Samenvatting
Met lit. opg. Uitkomsten van een onderzoek naar de invulling van de verlengde schooldag (waarbij leerlingen deel kunnen nemen aan culturele, sociale en sportieve aktiviteiten buiten de `prestatie- sfeer') in de wijk Orden in Apeldoorn. Het onderzoek heeft betrekking op aktiviteiten op het terrein van beeldende vorming, dans, muziek en drama, gericht op basisschoolleerlingen met verschillende culturele achtergronden. Conclusies en aanbevelingen.