dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Brit John Thackara wil beste Vormgevingsinstituut ter wereld
T. van Severen

In:  Knipselkrant Raad voor de kunst. 25(1993)11(17mrt.49-50)
1993
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Kunstsponsoring in discussie:mensen komen niet voor Heineken of Camel maar voor een artiest.
T. van Severen

In:  Adformatie. (1984)21(24mei.36)
1984
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Symposium museum en sponsoring:'Door kunst en door boter wordt Nederland groter
T. van Severen

In:  Adformatie. 14(1986)12(20mrt.47-48)
1986
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   DE komt met koffieconcerten:de eerste kritische impressario heeft zich al gemeld
T. van Severen

In:  Adformatie. 14(1986)46(13nov.54-56)
1986
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Sponsoring:marketing op lange termijn:symposium corporate image en cultuur
T. van Severen

In:  Adformatie. 13(1985)11(14mrt.38-39)
1985
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Kunstsponsoring: kwestie van verantwoordelijkheid
T. van Severen

In:  Adformatie. 3(1985)24(13jun.57)
1985
7 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Kunst en bedrijf:stichting werkt als een kunstbedrijf
T. van Severen

In:  Adformatie. 15(1987)16(23apr.40,42)
1987
8 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Een reclamepaus in de renaissance of Heineken nu : het maakt voor kunstsocioloog Kempers geen wezenlijk verschil uit
T. van Severen

In:  Adformatie. (1989)3(19jan.28-30)
1989
9 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Vormgevingsinstituut `poort van ideeën voor de wereld'
T. van Severen

In: Het Parool. 8-3-1993
1993
10 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Vermeer-campagne zaak van lange adem
T. van Severen

In:  Adformatie. (1995)46(16nov.41)
1995