|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
The substance of style : how the rise of aesthetic value is remaking commerce, culture & consciousness |
Auteur |
V. Postrel |
Plaats van uitgave |
New York |
Uitgever |
HarperCollins |
Jaar van uitgave |
2003
|
ISBN |
0-06-018632-1
|
Annotatie |
XV, 237 p. ; 22 cm. - Literatuuropgave: p. 194-227. - Met reg.
|
|
Trefwoorden |
cultuurfilosofie, esthetica, sociale functie, vormgeving, leefstijlen, mode, commercialisering |
Niet aanwezig in deze bibliotheek. Wel bij andere bibliotheken, zie![](images/worldcat.gif) |
Samenvatting We are surrounded by aesthetics: every start up, product or public space calls for an aesthetic touch, Style expresses identity. Aesthetic pleasure taps deep human instincts and is essential for creativity and growth. Chronics of our culture's aesthetic imperative, drawing from fields as fashion, real estate, politics, design and economics. |
|
|
|
|