dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Mergers & acquisitions in the media industries : a preliminary study of the impact on performance
S. Peltier
2002
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   How to assess cultural diversity? : evidence from the French publishing industry
F. Benhamou, S. Peltier
2006
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Les grands groupes des industries culturelles : fusions, acquisitions, alliances : les stratégies des années 1980-2000
N. Coutinet, F. Moreau, S. Peltier
2002
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Application of the Stirling model in assessing diversity using UNESCO Institute for Statistics (UIS) cinema data
F. Benhamou, S. Peltier
2011
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   How should cultural diversity be measured? An application using the French publishing industry
F. Benhamou, S. Peltier

In:  Journal of cultural economics. 31(2007)2(.85-107)
2007
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Économies des droits d'auteur III : La télévision
F. Benhamou, S. Peltier

In:  Culture études. (2007)6(.1-24)
2007
7 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   La diversité culturelle dans l’industrie du livre en France (2003-2007)
F. Moreau, S. Peltier

In:  Culture études. (2011)4(.1-16)
2011
8 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Does the web diversify the visibility of books? : evidence from French data
S. Peltier, M. Touré

In:  International journal of arts management. 20(2019)3(Spring.6-19)
2019