dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Audiovisuele media in Vlaanderen : analyse en beleid
J.C. Burgelman, D. Biltereyst, C. Pauwels
1995
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Het on(be)grijpbare publiek : een communicatiewetenschappelijke verkenning van het publiek = The ungraspable audience
N. Carpentier, C. Pauwels, O. Van Oost

04-659
2004
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Hip en Hype, bits en bytes : het kunstmuseum, culturele aanbod- en participatietrends in een digitaal tijdperk
C. Pauwels, O. Van Oost, A. Lavens
2004
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Culture inc. or trade revisited? : how interinstitutional dialectics and dynamic actor positions affect the outcomes of the debate on cultural trade and diversity
C. Pauwels, J. Loisen, K. Donders
2006
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Audiovisueel beleid en cultuurpolitiek in de kleine Europese landen : de uitdaging van een gemaakte televisiemarkt
J.-C. Burgelman, C. Pauwels

In:  Ons erfdeel. 33(1990)4(sept./okt.547-557)
1990
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   The WTO and the audiovisual sector : economic free trade vs cultural horse trading
C. Pauwels, J. Loisen

In:  European journal of communication. 18(2003)3(Sep.291-313)
M06-342
2003
7 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De WTO en de audiovisuele sector : economische vrijheid vs. culturele koehandel?
C. Pauwels, J. Loisen

In:  Tijdschrift voor sociologie. 23(2002)3/4(.281-302)
2002