dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Marketing the museum
F. McLean

97-478
1997
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Future directions for marketing in museums
F. McLean

In: The european journal of cultural policy. 1(1995)2(.355-368)
1995
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Corporate identity in museums : an exploratory study
F. McLean

In:  International journal of arts management. 1(1998)1(Fall.40-49)
1998
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Presumption, policy and practice : the use of museums and galleries as agents of social inclusion in Great Britain
A. Newman, F. McLean

In: The international journal of cultural policy. 10(2004)2(.167-181)
2004
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Capital and the evaluation of the museum experience
A. Newman, F. McLean

In:  International journal of cultural studies. 7(2004)4(Dec.480-498)
M05-199
2004
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   The impact of museums upon identity
A. Newman, F. McLean

In:  International journal of heritage studies. 12(2006)1(Jan.49-68)
M07-189
2006