dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Zaken voor de kunst : onderzoek naar de mechanismen en processen van bedrijfssponsoring binnen de muziek en podiumkunsten in Vlaanderen anno 2003
Auteur B. Lievens, K. Segers
Corporatieve auteur Vrije universiteit Brussel
Plaats van uitgave Brussel
Uitgever Vrije universiteit Brussel
Jaar van uitgave 2004
Annotatie 218 p. : bijl., fig. ; 30 cm. - Literatuuropgave: p. 210-212
1,6 mb
In opdracht van het Ministerie van de Vlaamse gemeenschap, afdeling muziek, letteren en podiumkunsten
Trefwoorden sponsoring, managementtheorie, theater, muziek, Vlaanderen, onderzoeksrapporten (vorm)



Samenvatting
Uitvoerig onderzoek naar de stand van zaken van kunstsponsoring in Vlaanderen. Definitie van sponsoring, organisatie en implementatie van sponsoring, sponsorwerving. Situatie in de podiumkunsten en de muzieksector. De betekenis van sponsoring voor het bedrijf. Casestudies. Overzicht van organisaties die zich met sponsoring bezig houden.