dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Het veelvormige boek : informatiegebruik bij de aankoop van een hedonistisch produkt : proef- schrift ter verkrijging van de graad van doctor aan de Katholieke universiteit Brabant, op gezag van de Rector Magnificus, prof.dr. L. F.W.de Klerk, in het openbaar te verdedigen ten overstaan van een door het college van dekanen aangewezen commissie in de aula van de universiteit op vrijdag 10 juni 1994 te 14.15 uur
Auteur H.M.J.M. Leemans
Plaats van uitgave Delft
Uitgever Eburon
Jaar van uitgave 1994
Annotatie 214 p. : bijl., fig., tab. ; 24 cm
Trefwoorden proefschriften (vorm), beoordeling, marketing, boekhandels, consumenten

Samenvatting
Literatuuropgave : p. 202-209. Met samenv. in het Engels De auteur gaat er van uit dat boekenkopers gebruik maken van informatie over boeken bij het maken van een keuze uit het enorme aanbod. Willen uitgevers en boekverkopers marketingtechnieken goed toe kunnen passen, dan moeten zij weten welke informatie voor de koper doorslaggevend is. Door middel van een simulatie van het keuzeproces wordt geïnventariseerd welke informatie kopers gebruiken bij het nemen van aanschafbeslissingen.
Exemplaarnummer
94-312 boek beschikbaar