dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Measuring the perceived attributes of books : paper presented at the Sixth International conference on cultural economics, Umea, Sweden June 11-13, 1990
M. Stokmans, H. Leemans
1990
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   A descriptive model of the decision making process of buyers of books
H. Leemans, M. Stokmans

In:  Journal of cultural economics. 16(1992)2(Dec.25-50)
1992
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Defining the domain of a public library
H. Leemans

In:  International journal of arts management. 1(1999)2(Winter.54-67)
1999
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Differences in consumer behavior between buyers of literature
S. Janssen, H. Leemans

In:  Poetics. 17(1988)6(dec.563-575)
1988
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Eigenschappen van boeken als factoren bij preferentie en koop
H. Leemans, H. Verdaasdonk

In:  Sociale Wetenschappen. 33(1990)4(.239-253)
1990
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Naar een model voor het beslissingsgedrag van kopers van boeken
H. Leemans

In:  Sociale Wetenschappen. 34(1991)4(.288-303)
1991
7 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De kunst van het verleiden en verlokken/ Aankopen worden onbewust geleid door publiciteit
P-E. Neyssen, H. Leemans, M. van Oosterhout

In:  Boekblad. 162(1995)40(6okt.18-21)
1995