dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Mediaconcentratie in beeld : concentratie en pluriformiteit van de Nederlandse media 2006
Q. Kik, E. Lauf, R. Negenborn
2007
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Mediamonitor 2010 : the Dutch media in 2010
M. van der Burg, E. Lauf, R. Negenborn
2011
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Mediamonitor 2011 : mediabedrijven en mediamarkten
M. van der Burg, E. Lauf, R. Negenborn, J. Vosselman Bos
2012
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Mediamonitor : mediabedrijven en mediamarkten 2012-2013
M. Betzel, M. van der Burg, E. Lauf, R. Sierhuis, J. Vosselman Bos
2013
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Mediamonitor : mediabedrijven en mediamarkten 2013-2014
M. Betzel, I. Chamuleau, E. Lauf, R. van Santen, R. Sierhuis, J. Vosselman Bos
2014
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Mediamonitor : mediabedrijven en mediamarkten 2014-2015
I. Chamuleau, E. Lauf, R. van Santen, R. Sierhuis
2015
7 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Televisie à la carte : een onderzoek naar de interesse van de Nederlandse kijker en ervaringen in het buitenland
E. Lauf, S. van Dooremalen; Commissariaat voor de media
2016
8 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Mediamonitor : mediabedrijven en mediamarkten 2015-2016
I. Chamuleau, S. van Dooremalen, E. Lauf, R. Sierhuis
2016
9 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   15 jaar Mediamonitor : van mediaconcentratie naar mediagebruik
E. Lauf, P. Ton, V. Weggemans
2017
10 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Mediamonitor : mediabedrijven en mediamarkten 2016-2017
I. Chamuleau, S. van Dooremalen, E. Lauf, R. Sierhuis, V. Weggemans
2017
11 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Televisieaanbod en gebruik : onderzoek naar de diversiteit van televisiepakketten en de tevredenheid en het kijkgedrag van de consument
S. van Dooremalen, E. Lauf
2017
12 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Mediamonitor 2018 : mediabedrijven en mediamarkten ; Reuters Institute digital news report Nederland 2018
E. Lauf, R. Sierhuis, V. Weggemans
2018
13 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Mediamonitor 2019 : mediabedrijven en mediamarkten ; Reuters Institute digital news report Nederland 2019
E. Lauf, J. Scholtens
2019
14 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Representatie van mannen en vrouwen in Nederlandse non-fictie televisieprogramma's : onderzoeksrapport in opdracht van het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
J. Scholtens, E. Lauf
2019
15 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Mediamonitor 2021
E. Lauf, Sw. Brenneke
2021
16 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Mediamonitor 2020 : mediagebruik, mediabedrijven en mediamarkten
E. Lauf, J. Scholtens, S. van Dooremalen
2020
17 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Representatie van vrouwen in Nederlandse non-fictie televisieprogramma’s in 2019 en 2021 : Onderzoeksrapport in opdracht van het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
J. Scholtens, W. Ruysenaars, E. Lauf
2021
18 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Mediamonitor 2023
J. Scholtens, J. Slabbekoorn, E. Lauf
2023
19 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Mediamonitor 2022
J. Scholtens, J. Slabbekoorn, E. Lauf
2022