dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Marketing cultural organisations : new strategies for attracting audiences to classical music, dance, museums, theatre and opera
B.M. Kolb

08-598
2005
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Culture management : strategy and marketing aspects
L. Wróblewski, B.M. Kolb

17-072
2017
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Pricing on the key to attracting students to the performing arts
B.M. Kolb

In:  Journal of cultural economics. 21(1997)2(.139-146)
1997
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   The success of BBC Proms : classical music can be fun
B.M. Kolb

In:  International journal of arts management. 1(1998)1(Fall.16-23)
1998
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   A study of the Philharmonia orchestra audience
B.M. Kolb

In:  International journal of arts management. 3(2001)2(Winter.51-59)
2001
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Ethnic preference for the arts : the role of the social experience as attendance motivation
B.M. Kolb

In:  International journal of nonprofit and voluntary sector marketing. 7(2002)2(May.172-181)
M08-019
2002