dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Thinking Big verovert de culturele sector
Auteur R. Giebels, H. Hobbelink
Corporatieve auteur Bureau Promotie podiumkunsten
Tijdschrifttitel In:  MMNieuws. 10(2008)1/2(.21-22)
Trefwoorden culturele accommodaties, culturele organisaties, publiekswerving, Nederland, congresverslagen (vorm), tijdschriftartikelen (vorm)

Samenvatting
Bij Bureau Promotie Podiumkunsten leefde al langer het idee dat de culturele sector toe was aan een nieuwe stap in het 'marketing denken'. Inmiddels zijn veel organisaties overgestapt van het alleen maar maken van publiciteit naar het bepalen en inzetten van een tactische marketing op korte termijn. Tips van het bedrijfsleven voor culturele marketeers en directeuren in de sector tijdens The Big Day op dinsdag 4 december 2007 in de Cruise Terminal Rotterdam. Met dit congres sloot Bureau Promotie Podiumkunsten Thinking Big deel 1, een traject rondom strategische marketing voor de culturele sector, af.