dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Gouda : sponsoring, stadspromotie & publiek private samenwerking
M. Heling
1992
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Prisma vakwoordenboek kunst & cultuur
M. Heling, L. Hermans

N94-004
1994
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Reader publiek private samenwerking / sponsoring in de culturele sector
M. Heling

91-700
1995
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De richting van het Noorderlicht
M. Heling

In:  MMNieuws. 2(2000)9/10(.15-16)
2000
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Europa en de rest : mogelijkheden voor kleinere organisaties
M. Heling

In:  MMNieuws. 3(2001)1(.16-17)
2001
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De museumwinkel : een vriendenzaak? ; Museumwinkel-toeleveranciers : aanbod en visie
P. de Nijs, M. Heling

In:  MMNieuws. 3(2001)5/6(.25-29)
2001
7 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Het Vlaams centrum voor cultuurcommunicatie
M. Heling, P. de Nijs

In:  MMNieuws. 4(2002)1(.6-7)
2002
8 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Toeleveranciers van museumautomatiseringssystemen : wat hebben ze te bieden en wat verwachten ze in de nabije toekomst
P.J. Geelkerken, M. Heling

In:  MMNieuws. 3(2001)9/10(.28-29)
2001
9 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Ook een museum is een bedrijf : het belang van financieel-administratief management bij het ontwikkelen van marketingstrategieën
M. Heling, P. de Nijs

In:  MMNieuws. 4(2002)2(.6-7)
2002
10 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Vlaamse expertise
M. Heling

In:  MMNieuws. 4(2002)5/6(.10-11)
2002
11 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Werken uit gevoel
M. Heling, P. de Nijs

In:  MMNieuws. 4(2002)3(.6-7)
2002
12 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Maastricht : dat gun je jezelf
M. Heling

In:  MMNieuws. 4(2002)3(.11-14)
2002
13 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Arnhem : vernieuwingsplannen in een historisch kader
M. Heling

In:  MMNieuws. 4(2002)7(.11-14)
2002
14 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Aanklooien bij het uitbuiten : waarom het nog steeds niet lukt met private financiering
M. Heling

In:  MMNieuws. 4(2002)9/10(.17-20)
2002
15 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Thema : Europa
M. Heling, ... [et al.]

In:  MMNieuws. 6(2004)1(.1-22)
2004
16 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Thema : Doelgroepmarketing
M. Heling, ... [et al.]

In:  MMNieuws. 6(2004)2(.1-21)
2004
17 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Thema : nieuwe marketingtechnieken
M. Heling, ... [et al.]

In:  MMNieuws. 6(2004)3(.1-32)
2004
18 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   CODA : vier cultuurinstellingen onder één dak
M. Heling, P. de Nijs

In:  MMNieuws. 6(2004)3(.8-9)
2004
19 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Samenwerken
M. Heling, P. de Nijs, ... [et al.]

In:  MMNieuws. 6(2004)6/7(.1-31)
2004
20 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Steden moeten teruggrijpen op hun unique selling points
M. Heling, P. de Nijs

In:  MMNieuws. 6(2004)8(.6-7)
2004