|
|
U hebt gezocht op Auteur: 'Heling, M.', in de database: Volledige bibliotheekcatalogus. Gevonden resultaten: 50
|
|
1 |
|
![](images/icons/book.png) |
Gouda : sponsoring, stadspromotie & publiek private samenwerking M. Heling |
1992 |
2 |
|
![](images/icons/book.png) |
Prisma vakwoordenboek kunst & cultuur M. Heling, L. Hermans N94-004 |
1994 |
3 |
|
![](images/icons/book.png) |
Reader publiek private samenwerking / sponsoring in de culturele sector M. Heling 91-700 |
1995 |
4 |
|
![](images/icons/article.png) |
De richting van het Noorderlicht M. Heling In: MMNieuws. 2(2000)9/10(.15-16) |
2000 |
5 |
|
![](images/icons/article.png) |
Europa en de rest : mogelijkheden voor kleinere organisaties M. Heling In: MMNieuws. 3(2001)1(.16-17) |
2001 |
6 |
|
![](images/icons/article.png) |
De museumwinkel : een vriendenzaak? ; Museumwinkel-toeleveranciers : aanbod en visie P. de Nijs, M. Heling In: MMNieuws. 3(2001)5/6(.25-29) |
2001 |
7 |
|
![](images/icons/article.png) |
Het Vlaams centrum voor cultuurcommunicatie M. Heling, P. de Nijs In: MMNieuws. 4(2002)1(.6-7) |
2002 |
8 |
|
![](images/icons/article.png) |
Toeleveranciers van museumautomatiseringssystemen : wat hebben ze te bieden en wat verwachten ze in de nabije toekomst P.J. Geelkerken, M. Heling In: MMNieuws. 3(2001)9/10(.28-29) |
2001 |
9 |
|
![](images/icons/article.png) |
Ook een museum is een bedrijf : het belang van financieel-administratief management bij het ontwikkelen van marketingstrategieën M. Heling, P. de Nijs In: MMNieuws. 4(2002)2(.6-7) |
2002 |
10 |
|
![](images/icons/article.png) |
Vlaamse expertise M. Heling In: MMNieuws. 4(2002)5/6(.10-11) |
2002 |
11 |
|
![](images/icons/article.png) |
Werken uit gevoel M. Heling, P. de Nijs In: MMNieuws. 4(2002)3(.6-7) |
2002 |
12 |
|
![](images/icons/article.png) |
Maastricht : dat gun je jezelf M. Heling In: MMNieuws. 4(2002)3(.11-14) |
2002 |
13 |
|
![](images/icons/article.png) |
Arnhem : vernieuwingsplannen in een historisch kader M. Heling In: MMNieuws. 4(2002)7(.11-14) |
2002 |
14 |
|
![](images/icons/article.png) |
Aanklooien bij het uitbuiten : waarom het nog steeds niet lukt met private financiering M. Heling In: MMNieuws. 4(2002)9/10(.17-20) |
2002 |
15 |
|
![](images/icons/article.png) |
Thema : Europa M. Heling, ... [et al.] In: MMNieuws. 6(2004)1(.1-22) |
2004 |
16 |
|
![](images/icons/article.png) |
Thema : Doelgroepmarketing M. Heling, ... [et al.] In: MMNieuws. 6(2004)2(.1-21) |
2004 |
17 |
|
![](images/icons/article.png) |
Thema : nieuwe marketingtechnieken M. Heling, ... [et al.] In: MMNieuws. 6(2004)3(.1-32) |
2004 |
18 |
|
![](images/icons/article.png) |
CODA : vier cultuurinstellingen onder één dak M. Heling, P. de Nijs In: MMNieuws. 6(2004)3(.8-9) |
2004 |
19 |
|
![](images/icons/article.png) |
Samenwerken M. Heling, P. de Nijs, ... [et al.] In: MMNieuws. 6(2004)6/7(.1-31) |
2004 |
20 |
|
![](images/icons/article.png) |
Steden moeten teruggrijpen op hun unique selling points M. Heling, P. de Nijs In: MMNieuws. 6(2004)8(.6-7) |
2004 |
U hebt gezocht op Auteur: 'Heling, M.', in de database: Volledige bibliotheekcatalogus. Gevonden resultaten: 50
|
|
|