|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Marketing van theater en andere kunsten : vergroting van publieksdeelname in theorie en praktijk |
Auteur |
M. Boorsma, I. Groothedde, L. Hesselink |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
Boekmanstudies |
Jaar van uitgave |
1998
|
Reeks |
Boekmanstudies |
ISBN |
90-6650-052-2
|
Annotatie |
150 p. : afb. ; fig., tab. ; 24 cm. - Literatuuropgave : p. 143-148. - Met reg.
|
|
Trefwoorden |
onderzoeksrapporten (vorm), marketing, kunst, theater, theaters, publieksonderzoek (vorm), consumenten |
Samenvatting Kunst en marketing bijten elkaar niet, de tegenstelling tussen kunst en commercie is juist ouderwets. Behandeld worden de marketingliteratuur, de praktijk van de theatermarketeers en de activiteiten van toneelgezelschappen en theaters. De auteur biedt veel mogelijkheden aan om marketing als instrument voor de kunst in te zetten zonder afbreuk te doen aan de vrijheid van de kunst. De tekst is een bewerking van Boorsma's proefschrift `Kunstmarketing'. |
98-312A |
|
inzage |
beschikbaar |
|
|
|
|
|