dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Le processus d'achat de la clientèle des galeries d'art contemporain
M. Lanctôt, C.P. Duhaime, F. Colbert; Ecole nationale du patrimoine
1990
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Première conférence internationale sur la gestion des arts = First International conference on arts management : Actes de la conférence tenue à = Proceedings of the conference held at L'Ecole des hautes études commerciales de Montréal 22, 23 et 24 Ao-t / August 1991
F. Colbert, C. Mitchell
1992
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Marketing culture and the arts
F. Colbert, J. Nantel, S. Bilodeau, D. Rich, W.D. Poole

03-087
2001
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   3rd International conference on cultural policy research, Montréal, 25-28 August, 2004
F. Colbert

06-422
2004
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   AIMAC 2005 : 8th international conference on arts and cultural management : proceedings
F. Colbert

06-423
2005
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Consumer evaluation of government sponsorship in the arts
F. Colbert, A. d' Astous, M.A. Parmentier
2004
7 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   The decision process involved in corporate sponsorship for the arts
F. Colbert, N. Turgeon
1990
8 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Marketing planning for culture and the arts : fundamental principles and practices for building an effective marketing campaign
F. Colbert, D.J. Martin

09-416
2008
9 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Marketing des arts et de la culture : une bibliographie analytique et sélective = Marketing culture and the arts : an annotated and selected bibliography
V. Georgie, M. Restuccia, F. Colbert
2010
10 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   La recherche et l'enseignement en gestion des arts à l'aube des année 1990
F. Colbert; L'Ecole des hautes études commerciales de Montréal
1989
11 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Marketing culture and the arts
F. Colbert, Ph. Ravanas, J. Brunet, ... [et al.]

19-015
2019
12 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   The decision process involved in corporate sponsorship for the arts
N. Turgeon, F. Colbert

In:  Journal of cultural economics. 16(1992)1(Jun.41-51)
1992
13 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Positioning cultural arts products in the market
J.A. Nantel, F. Colbert

In:  Journal of cultural economics. 16(1992)2(Dec.63-71)
1992
14 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   State intervention in culture
F. Colbert, ... [et al.]

In: The journal of arts management, law, and society. 27(1997)3(Fall.163-237)
15 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   The importance of ticket prices for theatre patrons
F. Colbert, C. Beauregard, L. Vallée

In:  International journal of arts management. 1(1998)1(Fall.8-15)
1998
16 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Arts management : a new discipline entering the millennium?
Y. Evard, F. Colbert

In:  International journal of arts management. 2(2000)2(Winter.4-13)
2000
17 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Comparative analysis of French and French-Canadian willingness to support the national film industry
D. Bégin, F. Colbert, R. Dupré

In: The international journal of cultural policy. 7(2000)2(.355-368)
2000
18 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Moviegoers' consultation of critical reviews : psychological antecedents and consequences
A. d' Astous, F. Colbert

In:  International journal of arts management. 5(2002)1(Fall.24-35)
2002
19 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   The Sydney opera house : an Australian icon
F. Colbert

In:  International journal of arts management. 5(2003)2(Winter.69-77)
2003
20 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Entrepreneurship and leadership in marketing the arts
F. Colbert

In:  International journal of arts management. 6(2003)1(Fall.30-39)
2003