dot
Verfijn zoekresultaat
Selectie omkeren
Alles selecteren
Wis selectie
Print
 
 
Schrijf als zoekprofiel
1 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Lezers praten over Nederland toneel : informatie, communicatie & participatie
M. Boorsma, ... [et al.]; Rijksuniversiteit Groningen
1993
2 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De kwaliteit van kunst en de organisatie van het oordeel
H.O. van den Berg, M. Boorsma, H. Leferink, H. van Maanen, K. van der Ploeg, ... [et al.]; Rijksuniversiteit Groningen

94-119
1994
3 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Kunstmarketing : hoe marketing kan bijdragen aan het maatschappelijk functioneren van kunst, in het bijzonder van toneelkunst in Nederland
M. Boorsma

98-255
1998
4 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Marketing van theater en andere kunsten : vergroting van publieksdeelname in theorie en praktijk
M. Boorsma, I. Groothedde, L. Hesselink

98-312A
1998
5 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   State of the art : 15 jaar denken over kunst en kunstbeleid
C. Smithuijsen, M. Boorsma, ... [et al.], Q. van den Hoogen, R. Bos, I. Nutma

99-036
1998
6 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Remarkable : de kunst van marketing
M. Boorsma, J. Wouters, M. van Yperen

01-243
2001
7 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Investeren in kennis voor een rendabel kunstbeleid
M. Boorsma
1993
8 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Arts marketing and the societal functioning of the arts : the case of the subsidised dramatic arts in the Netherlands
M. Boorsma

In: The international journal of cultural policy. 8(2002)1(.65-74)
2002
9 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Expectations and experiences of theatrical arts consumers : a case study from the Netherlands
M. Boorsma, H. van Maanen

In:  Nordisk Kulturpolitisk Tidskrift. (2003)2(.157-189)
M04-099
2003
10 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   View and review in the Netherlands : the role of theatre critics in the construction of audience experience
M. Boorsma, H. van Maanen

In: The international journal of cultural policy. 9(2003)3(.319-335)
2003
11 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   A strategic logic for value and artistic objectives
M. Boorsma

In: The international journal of cultural policy. 12(2006)1(March.73-92)
2006
12 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   De consument als coproducent van kunst
M. Boorsma

In:  Boekman. 18(2006)68(najaar.85-93)
2006
13 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Kunst, cultuur en democratie : ruimte voor een substantieel-rationeel debat over beleid, kwaliteit en functie
M. Boorsma

In:  Idee. 15(1994)2(mei.10-15)
1994
14 Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie   Arts marketing performance: an artistic-mission-led approach to evaluation
M. Boorsma, F. Chiaravalloti

In: The journal of arts management, law, and society. 40(2010)4(Oct/Dec.297-317)
2010