|
|
U hebt gezocht op Auteur: 'Boorsma, M.', in de database: Volledige bibliotheekcatalogus. Gevonden resultaten: 14
|
|
1 |
|
![](images/icons/book.png) |
Lezers praten over Nederland toneel : informatie, communicatie & participatie M. Boorsma, ... [et al.]; Rijksuniversiteit Groningen |
1993 |
2 |
|
![](images/icons/book.png) |
De kwaliteit van kunst en de organisatie van het oordeel H.O. van den Berg, M. Boorsma, H. Leferink, H. van Maanen, K. van der Ploeg, ... [et al.]; Rijksuniversiteit Groningen 94-119 |
1994 |
3 |
|
![](images/icons/book.png) |
Kunstmarketing : hoe marketing kan bijdragen aan het maatschappelijk functioneren van kunst, in het bijzonder van toneelkunst in Nederland M. Boorsma 98-255 |
1998 |
4 |
|
![](images/icons/book.png) |
Marketing van theater en andere kunsten : vergroting van publieksdeelname in theorie en praktijk M. Boorsma, I. Groothedde, L. Hesselink 98-312A |
1998 |
5 |
|
![](images/icons/book.png) |
State of the art : 15 jaar denken over kunst en kunstbeleid C. Smithuijsen, M. Boorsma, ... [et al.], Q. van den Hoogen, R. Bos, I. Nutma 99-036 |
1998 |
6 |
|
![](images/icons/book.png) |
Remarkable : de kunst van marketing M. Boorsma, J. Wouters, M. van Yperen 01-243 |
2001 |
7 |
|
![](images/icons/book.png) |
Investeren in kennis voor een rendabel kunstbeleid M. Boorsma |
1993 |
8 |
|
![](images/icons/article.png) |
Arts marketing and the societal functioning of the arts : the case of the subsidised dramatic arts in the Netherlands M. Boorsma In: The international journal of cultural policy. 8(2002)1(.65-74) |
2002 |
9 |
|
![](images/icons/article.png) |
Expectations and experiences of theatrical arts consumers : a case study from the Netherlands M. Boorsma, H. van Maanen In: Nordisk Kulturpolitisk Tidskrift. (2003)2(.157-189) M04-099 |
2003 |
10 |
|
![](images/icons/article.png) |
View and review in the Netherlands : the role of theatre critics in the construction of audience experience M. Boorsma, H. van Maanen In: The international journal of cultural policy. 9(2003)3(.319-335) |
2003 |
11 |
|
![](images/icons/article.png) |
A strategic logic for value and artistic objectives M. Boorsma In: The international journal of cultural policy. 12(2006)1(March.73-92) |
2006 |
12 |
|
![](images/icons/article.png) |
De consument als coproducent van kunst M. Boorsma In: Boekman. 18(2006)68(najaar.85-93) |
2006 |
13 |
|
![](images/icons/article.png) |
Kunst, cultuur en democratie : ruimte voor een substantieel-rationeel debat over beleid, kwaliteit en functie M. Boorsma In: Idee. 15(1994)2(mei.10-15) |
1994 |
14 |
|
![](images/icons/article.png) |
Arts marketing performance: an artistic-mission-led approach to evaluation M. Boorsma, F. Chiaravalloti In: The journal of arts management, law, and society. 40(2010)4(Oct/Dec.297-317) |
2010 |
U hebt gezocht op Auteur: 'Boorsma, M.', in de database: Volledige bibliotheekcatalogus. Gevonden resultaten: 14
|
|
|