|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Sponsoring : een praktische handleiding voor bedrijven en sponsor zoekers |
Auteur |
K. van Maren, D. Boesten, A.A. van Ruler |
Uitgever |
Samsom |
Jaar van uitgave |
1997
|
Reeks |
PRaktijk dossier |
ISBN |
90-14-05554-4
|
Annotatie |
...[et al.] Alphen aan den Rijn [etc - 100 p. : afb., tab. ; 23 cm.
|
|
Trefwoorden |
handboeken (vorm), Nederland, commerciƫle organisaties, sponsoring, public relations |
Samenvatting Met lit. opg. Sponsoring is een volwaardig communicatie-instrument geworden. Overzicht van de functies van sponsoring als pr-instrument: keuzes voor het bedrijf, het ontwikkelen van een sponsorbeleid, sponsorcontract en prijs, evaluatie en effectmeting en voorspellingen over de toekomst van sponsoring. |
|
|
|
|
|