Introductie
Zoeken
Resultaten
Details
Selectie
Zoekhistorie
Zoekprofielen
Verfijn zoekresultaat
Print
Record
1
van
1
Titel
Strategische dialoog in de kunstensector : interactieve strategievorming in een kunstorganisatie
Auteur
G. Hagoort
Plaats van uitgave
Delft
Uitgever
Eburon
Jaar van uitgave
1998
ISBN
90-5166-615-2
Annotatie
- X, 286 p. : afb., bijl., fig., tab. ; 24 cm
Trefwoorden
proefschriften (vorm)
,
Nederland
,
managementtheorie
,
management
,
toneel
,
toneelgezelschappen
Samenvatting
Ook verschenen als proefschrift Amsterdam Literatuuropgave : p. 279-283 Aandacht voor de manier waarop kunstorganisaties hun strategisch management kunnen ontwikkelen door middel van een interactieve aanpak. Deze aanpak is gedurende een jaar getest bij Toneelgroep Amsterdam.
Exemplaarnummer
98-350
boek
beschikbaar