dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Marketing van theater en andere kunsten : vergroting van publieksdeelname in theorie en praktijk
Auteur M. Boorsma, I. Groothedde, L. Hesselink
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgever Boekmanstudies
Jaar van uitgave 1998
Reeks Boekmanstudies
ISBN 90-6650-052-2
Annotatie 150 p. : afb. ; fig., tab. ; 24 cm. - Literatuuropgave : p. 143-148. - Met reg.
Trefwoorden onderzoeksrapporten (vorm), marketing, kunst, theater, theaters, publieksonderzoek (vorm), consumenten

Samenvatting
Kunst en marketing bijten elkaar niet, de tegenstelling tussen kunst en commercie is juist ouderwets. Behandeld worden de marketingliteratuur, de praktijk van de theatermarketeers en de activiteiten van toneelgezelschappen en theaters. De auteur biedt veel mogelijkheden aan om marketing als instrument voor de kunst in te zetten zonder afbreuk te doen aan de vrijheid van de kunst. De tekst is een bewerking van Boorsma's proefschrift `Kunstmarketing'.
Exemplaarnummer
98-312A inzage beschikbaar