dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Cultuur bedrijven : CMN congres 1998
Corporatieve auteur Bureau Menno Heling
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgever Bureau Menno Heling
Jaar van uitgave 1998
Annotatie - ongep. ; 31 cm
Trefwoorden congresverslagen (vorm), Nederland, marketing, kunst, commercialisering


Samenvatting
Musea, theaters, gezelschappen, muziekscholen en andere culturele aanbieders gaan steeds vaker nieuwe en andere markten op. Theaterarrangementen, een dagje cultuur, catalogi: nieuwe producten worden ontwikkeld om de markt te vergroten. Welke gevolgen heeft dit voor de marketing? Is diversificatie zinvol? Moet er aansluiting worden gezocht bij andere markten? Hoe belangrijk blijft externe financiering? Welke argumenten zijn relevant voor geldschieters? Wat wordt de rol voor de overheid? Allemaal vragen die aan de orde kwamen tijdens een congres over culturele marketing gehouden op 20 april 1990 in Rotterdam.