|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Schouwburgpas : analyse 1991/1992 |
Corporatieve auteur |
Gemeente Arnhem, Schouwburg Arnhem |
Plaats van uitgave |
Arnhem |
Uitgever |
Gemeente Arnhem |
Jaar van uitgave |
1993
|
Annotatie |
- 22, [XII] p. : bijl., graf., tab. ; 30 cm
|
|
Trefwoorden |
onderzoeksrapporten (vorm), Arnhem, publieksonderzoek (vorm), schouwburgen, reducties |
![](images/edoc.jpg) |
Samenvatting Arnhem kent vier jaar een kortingspas voor toegangskaarten voor de schouwburg als opvolger voor het couponsysteem. Deze schouwburgpas is tevens een marketinginstrument. Onderzocht kan worden: de samenstelling van de doelgroep, de regionale herkomst, het aantal bezoeken en waarom mensen de pas niet meer nemen. Over het algemeen is het bezoekgedrag van de pashouders stabiel. |
|
|
|
|