|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Museum Marketing Management : Delphi-onderzoek naar een ontwikkelingsmodel voor marktoriƫntatie van musea |
Auteur |
E. Kessels |
Plaats van uitgave |
Leiden |
Jaar van uitgave |
1996
|
Annotatie |
2 Bdn. ; 31 cm Dl. I: 94 p. : tab., bijl., schema's. - Literatuuropgave: p. 91-94. - Met samenv. Dl. II: LVIII p. : tab., schema's Doctoraalscriptie Katholieke Universiteit Brabant, Faculteit der sociale wetenschappen
|
|
Trefwoorden |
scripties (vorm), Nederland, museummanagement, museumtaken, publiek, marketing, management |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Presentatie van een ontwikkelingsmodel voor marktoriƫntatie, dat ervan uitgaat dat musea verschillende stadia doorlopen totdat zij marktgerichte musea zijn. |
|
|
|
|