|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Reader Internet t.b.v. najaarsdag : Internet : een pr- en marketinginstrument voor musea? 10 november 1995 |
Auteur |
J. van Meeuwen, J. Sas |
Corporatieve auteur |
Nederlandse museumvereniging |
Uitgever |
Nederlandse museumvereniging, [etc.] |
Jaar van uitgave |
1995
|
Annotatie |
Nederlandse museumvereniging, sectie public relations & marketing in samenw. met - 49 p. : afb. ; 30 cm
|
|
Trefwoorden |
tijdschriftartikelen (vorm), Nederland, congresverslagen (vorm), readers (vorm), internet, museumcollecties, musea |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Gebundelde teksten en tijdschriftartikelen (deels in het Engels) over musea en Internet, bijeengebracht ten behoeve van de najaarsdag die de NMV sectie PR & marketing in samenwerking met de RKD op 10-11-1995 heeft georganiseerd. |
|
|
|
|