|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Presentaties over Internet gegeven op de najaarsdag : Internet : PR- en marketinginstrument voor musea? 10 november 1995 Nederlandse museumvereniging, sectie public relations & marketing in samenw. met Rijksbureau voor kunsthistorische documentatie |
Auteur |
J. Sas |
Corporatieve auteur |
Nederlandse museumvereniging, RKD |
Uitgever |
Nederlandse museumvereniging, [etc.] |
Jaar van uitgave |
1995
|
Annotatie |
Nederlandse museumvereniging, sectie public relations & marketing in samenw. met Rijksbureau voor kunsthistorische documentatie - 56 p. : afb., bijl. ; 30 cm
|
|
Trefwoorden |
lezingen (vorm), congresverslagen (vorm), Nederland, internet, musea, museumcollecties, nieuwe media |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Tekst van de volgende bijdragen: Wat is Internet? mogelijkheden en bedreigingen (J.D.van Leeuwen). Teylers museum op Internet (K.Stouraitis). De Rotterdamse musea op Internet (J.Wouda). CIMMIC, computers in musea, musea in de computer (J.H.E.van der Starre). Nederlands bureau voor toerisme (I.Fischer). Stichting museumjaarkaart (J.F.G.ter Braak). Holland art country (H.Marres). De najaarsdag werd georganiseerd door de NMV in samenwerking met de RKD. |
|
|
|
|