|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Kansen en bedreigingen voor Europese films : film marketing door het MEDIA programma van de Europese gemeenschap en de uitwerking op de Nederlandse praktijk Stichting voor onderzoek t.b.v. de Filmvertoning |
Auteur |
M. Sloot |
Editie |
2e herz. versie
|
Uitgever |
Stichting voor onderzoek ten behoeve van de filmvertoning |
Jaar van uitgave |
1995
|
Annotatie |
Stichting voor onderzoek t.b.v. de Filmvertoning - 171 p. ; 30 cm
|
|
Trefwoorden |
Europa, scripties (vorm), Nederland, internationale culturele samenwerking, Europese Unie, films, filmindustrie, distributie, marketing |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Doctoraalscriptie Universiteit Utrecht Literatuuropgave : p. 164-170 Hoe kan het MEDIA programma van de Europese gemeenschap in de Nederlandse situatie filmpromotie inzetten om de positie van de Europese film te versterken? Om hier een antwoord op te geven wordt onder andere aandacht besteed aan de marketing voor Europese films, Europees filmbeleid en marketing, de distributie- en vertoningspraktijk in Nederland, en Europa cinemas en EFDO in Nederland. |
|
|
|
|